hallo dames. Ik ben nieuw hier, en ben blij dat ik dit topicje zag staan. Ik heb een erg onregelmatige cyclus sinds de laatste 2 keer dat ik maandstonden had. Nu zit ik ondertussen al aan 45 dagen. Ik meen mijn eisprong te hebben gevoeld op 25 mei. dus, zou ik eigenlijk morgen ongesteld moeten worden. maar doordat ik zo onregelmatig ben, heb ik vorige week eens getest. niets, nada, blanco. vrijdag nog eens gestest, kwam 8 minuten na de test te doen een licht streepje, wel erg licht. maar ja, na afleestijd nu gisteren ook nog eens, opnieuw na 7-8 minuten een licht streepje, dit keer wel duidelijker dan die vorige week. nu heeft huisarts bloed getrokken, maar dat was negatief. maar als ik het zo uitreken zou ik pas morgen ongesteld moeten worden. was de bloedafname ev te vroeg? of maak ik mij illusies, en mag je echt niet meer kijken na die 5 minuten. is zo lastig .... oja, was met de kruidvattesten. ps: moet ik zelf een topicje openen?
Hoi Natasha, erg he die onzekerheid, ik weet het ook niet hoor, vind het maar vreemd. Wat betreft die bloedtest...ik dacht dat het in het bloed eerder zichtbaar was dan in urine...maar dat weet ik niet zeker? wanneer was die bloedtest, voor of na de test van gisteren?
bloedafname was na de test. Heb ook gezegd tegen arts dat ik een licht streepje had. hij zei er niks op. ofwel dat hij de bloeduitslag vergeleek met de waarden die ik normaal nu zou moeten hebben tov mijn laaste maandstonden (23 april) of wel maak ik mezelf zot. tzal wel een indroogstreep geweest zijn dan veel succes voor jou!
Dank je, jij ook! Ik ga nog maar even nergens vanuit, aangezien in de bijsluiter staat dat na de afleestijd negatief kan veranderen in positief. Voor mij iig de eerste keer dat ik het mee maak..
Duidelijk positief meid, gefeliciteerd! 5 min afleestijd vind ik verschrikkelijk! Precies of je kan een indroger hebben na 6min ofzo... Duurt minstens een halve dag voor dat ding indroogt... nee hoor meid, positief, gefeliciteerd
ik sluit mij volledig bij elance aan, ik hoor wel vaker over indrogers..ik geloof daar echt niet in, pas na een halve of hele dag. Mijn testen doen er zeker zo lang over om in te drogen hoor.
Ik heb dit ook meegemaakt. Mijn gyn belde dat de eisprongwaarde goed was (slikte clomid) en kon de volgende dag testen. Mijn man hield het niet meer en we hebben meteen getest. Waren ondertussen ook druk bezig met boodschappen en dergelijke. Binnen 5 minuten geen streep dus hadden zoiets van nou het is ook nog beetje vroeg dus doen we het over 2 dagen ofzo weer. 3 uur later zag ik hem liggen en wilde hem weggooien. Tot mijn verbazing was er wel een streep. Ik dacht precies hetzelfde; die is niet meer geldig. volgende morgen een nieuwe test en die was positief!
Ja daarom, mijn testen zijn ook verschillend, soms trekt de urine er snel door, soms traag en als ze er traag doorgaat, nou dan zie je die streep dus niet binnen de 5min, want dan moet hij eerst nog helemaal wit worden... Maar ik ben toch hartstikke zwanger hoor, dat voel ik zo, heb ik eigenlijk helemaal geen test voor nodig. (wel fijn natuurlijk om die tweede streep te zien )
Hij lijkt mij zeker positief. Bovendien heb ik nog nooit gehad dat een negatieve test na overschrijden tijd ineens wel positief werd. Ze bleven altijd keurig omo wit. En als er wel wat kwam dan wa sik toch echt zwanger Dus ik denk dat deze zeker positief is.
hoi het ziet er erg positief uit maar als je zwanger bent zou je gewoon nu ook postief testen vind het wel knap dat je de dag nog door kunt brenger ik zou meteen nog een test hebben gehaald per direkt
Ik zou een test van clearblue halen.. Ik denk, gezien je vorige test, dat je wel zwanger bent.. De streep is overduidelijk. Clearblue zegt gewoon, zwanger/niet zwanger, en zit je ook niet te emmeren met streepjes...Heb je morgen helemaal zekerheid. Maar, ik zeg alvast een voorzichtig gefeliciteerd... Ik denk dat het wel goed zit..
Ik heb dit ook wel eens gehad, ook zo duidelijk. Heb de test nog liggen. Ik werd wel gewoon ongesteld maar de andere testen die ik had gedaan waren ook licht postief. (wel veel lichter) Dus ik ga uit van een vroege miskraam toen. Denk dat er dus wel HCG in je urine zit.
Bedankt voor de reacties meiden. Heb gisteravond weer een test gedaan, zelfde verhaal. ben er alleen nu met een timer bij gaan zitten Binnen 5 min dacht ik wel wat te zien, maar na 15 min, dus 10 min na afleestijd was ie duidelijk rose... Om gek van te worden. Ik wacht nu met testen tot zaterdag/zondag en dan geef ik het op. Ws wordt dat idd een digitale, ben beetje klaar met die streepjes Prettig detail is wel dat er nog geen tekenen van menstruatie zijn.
Meid geen nood, als die streep echt zo dik is als die streep op de foto ben je echt wel zwanger! Kan nooit een indroogstreeeeep zijn. Hopelijk knalt 'ie' er morgen of zondag binnen een minuut uit voor je. Succes
Ja, ik heb het dus helaas wel gehad zo duidelijk. En ken er nog wel een paar. Maar de kv is ook echt onwijs gevoelig en kan zelfs al knallend testen, terwijl je hcg zeer weinig hcg bevat. Ik ga keihard voor je duimen. En doe de testen beter in de ochtend, weet niet hoever je zou zijn. Liefs