Normaal gesproken test ik ook wel in de ochtend, maar kon het gister niet laten. Ik denk dat er niks anders op zit dan gewoon afwachten. Ik zou nu haast wel ongesteld moeten zijn, maar goed , ik weet ook dat je lijf je flink voor de gek kan houden. Ik doe een beroep op mijn geduld en test niet eerder weer dan morgen of zondag. zucht. Ik blijf het idioot vinden, nooit gehad dit met de kv en nu met 3 testen achter elkaar. Mocht ik van het weekend wel ongesteld worden, klaag ik ze aan
Haha, ja geduld is een schone zaak, maar enorm moeilijk! Ik testte ook elke avond hoor.... Heb dan een IVF traject gedaan, maar kreeg de kriebels van het wachten, dus ook ik testte zo. Snap je dus heel goed! Ik zou inderdaad lekker een cb gaan doen, dan is het nog duidelijk ook
Ik weet ook niet wat het is met die kv 2v5 afgelopen maand 2 dagen voor nod lichte streep en de volgende dag ook . en was van plan weer de volgende dag te testen maar toen werd ik gewoon ong. echt raar maar ik hoop dat je gewoon zwanger bent want jouw streep is wel mooi duidelijk.
hier even een vb van mijn test met indroogstreep. erg duidelijk toch voor een indroogstreepje te zijn. en dit na 8-10 minuten. vind dat wel erg teleurstellend
volgens mij is dit een indroogstreep ya. ik heb het ook een keer gehad en weer een test gedaan die was meteen negatief wel raar dat het bij al de testen zo het zelfde gaat.
Ik heb ook vaak een aantal dagen vage streepjes of soms zelfs hele duidelijke gehad op de kv test. Maar ze werden daarna altijd weer maagdelijk wit, soms voor ongi al of daarna. Er nesteld natuurlijk ook vaak een vruchtje in wat vervolgens niet goed gaat...
ja, hier waren ze vorige week nog akelig wit, en nu steeds wel een indroogstreepje. zal gene meer doen hoor, want dan hoop je altijd eh
Thnx meiden, ben er alleen (weer) niet gerust op. Ik heb gisterochtend weer een cb met indicator gedaan, alleen staat ie nog steeds op 1-2 weken....ik denk dat ik nu 4 weken en 4 dagen ben...dan had ie toch al meer moeten aangeven? Ik heb denk ik rond pinksteren mijn eisprong gehad en die vrijdag daarvoor gemeenschap gehad. Toen moet ik zwanger zijn geraakt, kan niet anders Maar dan geeft die indicator toch te weinig aan? Wordt stapelgek van die onzekerheid! Ik mag woensdag voor een echo, maar ben bang dat het weer mis is...