Dank je Eliesje. Ik had er eigenlijk wel gemengde gevoelens bij hoor. We zijn eigenlijk gewoon klaar. Heb al 4 kindertjes op de wereld gezet. Maar ik had er zeker wel weer weer aan kunnen wennen, zonder erg veel moeite,zo gaat dat dan ook wel weer he!
Lotuss, gelukkig heb je er vrede mee, fijn om te horen! Ik zit de dagen alweer af te tellen. A.s. zaterdag ben ik 14 dagen na eisprong (NOD, denk ik) dus ga ik woensdag ochtend toch nog even testen, ik kan het niet laten. tenzij ik natuurlijk ongesteld ben geworden voor die tijd.. we zullen het zien!
hihi....die tijd heb ik ook gehad natuurlijk! Valt ook niet mee elke maand! Maar dat testen voor nod....je wordt er alleen maar onrustig van! Ik had bijv. helemaal niets geweten, en gewoon ongesteld geworden. Al die onrust voor niets... Maar ja...ik deed het ook altijd en zou het weer doen als we er nog een bij zouden willen. Ongeduldig he...
Ik heb al 1.5 week bruine afscheiding (heel klein beetje, maar toch). Het is niet meer aan het worden.. ben benieuwd wat dit kan betekenen.. iemand misschien een idee? (ik dacht eerst dat ik ongesteld zou worden, maar dat zou niet kloppen, want net na mijn eisprong had ik het ook).
Heey eliseb, Wat spannend bij jou zeg!!! Ik had ook bij beide zwangerschappen bruinverlies vanaf de ovulatie( paar dagen erna dan). Dit bleek beide keren een zwangerschap. Maar er zijn ook meiden bij wie dit doorgaat tot de ongi komt. Kan dus beide kanten nog op, maar ik duim dat het voor jou ook positief is!! Wanneer is je NOD? Volgens je banner zit je nu 5 dagen in je cyclus Groetjes Liena
Bedankt voor je reactie, je geeft me toch weer wat hoop, ookal heb ik tot nu toe geen positieve zs test gehad (ik heb mezelf voorgenomen om a.s. zaterdag te testen, en NIET eerder). Ik heb ook nog geen 'last' van zwangerschapkwaaltjes (behalve gevoelige borsten dan, maar dat is misschien door het ontpillen). Ik ben super benieuwd..nog een paar daagjes geduld hebben dus! PS: Sorry voor mijn banner, ik ben er net achtergekomen dat ik onregelmatig ben, heeft misschien nog te maken met het ontpillen. Ik heb op de 21ste mijn eisprong gehad, dus verwacht rond 4 september NOD. Dus daarom zaterdag testen
Heey Eliseb, Heb je je eisprong "gevonden" dmv ovutesten? Wanneer ben je gestopt met de pil? Het kan daar natuurlijk ook van komen, dat je lichaam je cyclus nog niet helemaal op orde heeft. Maar ik blijf hopen voor je dat je straks idd een postieve test hebt! Hoe gaat het nu met het bruinverlies? Nog steeds niet meer/minder? Bij mij stopte het zo rond de NOD. Heb daarna nog een paar keer wat bruin verlies gehad, vond dat steeds erg eng, maar het hoorde er bij mij bij gelukkig en nu heb ik al 2 gezonde kids. De banner is dus ook nog een beetje zoekende. Het is dus nog 4 dagen voor je NOD, spannend hoor!!! Ik blijf voor je duimen!!!! Dikke knuffel Liena
Hoi Liena, Echt leuk om jouw ervaring te horen, ik leer hier enorm van.. wat super toch, dat je op dit forum zo alles kan delen! Ik heb inderdaad mijn ovu gevonden met Sensitest ovu testjes. Ik ben 3 maanden geleden gestopt met de Nuvaring (ik denk dat ik dus nog flink aan het ontpillen ben en daardoor onregelmatig ben, daarom dus ook ovu testjes gebruikt). Ik ben vandaag dus echt 3 dagen voor NOD (als het 14 dagen na ovulatie is). Nog steeds oud bloed afscheiding, dus het kan idd alle kanten nog op. I'll keep you posted
Toch nog even dit topic afsluiten: helaas, ik ben niet zwanger! Ik heb vanochtend een Kruidvat testje gedaan, maar dit keer bleef het omo wit (behalve voor controle streepje natuurlijk). Ik ben nog niet ongesteld geworden, maar dit verwacht ik vanavond/morgen. Ik voel verder ook niets, dus op naar de volgende ronde! Zal wel lastig zijn dit keer om te weten wanneer we weer gaan klussen gezien ik de eerste ronde 28 dagen was en dit keer dus 36+ dus zal nog even rondneuzen op dit forum voor tips hierover.
geen bloed geeft moed meid! Ik teste alle keren na afleestijd posi (licht posi) bij de eerste test.. kan alle kanten op! succes
Hoe lang heeft het voor jullie geduurd totdat jullie de software kon gebruiken van menstruatiekalender.net? Helaas sta ik op een wachtlijst omdat er vele voor mij aan het wachten zijn om toegevoegd te worden.
Heey eliseb, Wat balen dat je test negatief was, maar idd geen bloed geeft moed. Het kan natuurlijk best zijn dat je wat minder snel je HCG-hormoon aanmaakt, dat de innesteling iets langer heeft geduurd. Maar goed kan idd ook dat je nog niet zwanger bent. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, het liefst natuurlijk via een positieve test. Kan me voorstellen dat deze onzekerheid ook moeilijk is. Dikke knuffel..... Op je vraag van menstruatie-kalendernet kan ik je geen antwoord geven, dit ken ik niet. Groetjes Liena