Wooow super!! Kv/wondfo is idd duidelijker. Snap dat mensen hem gister niet zagen. Dus 1e oploopje heb je in the pocket. Hoop zo voor je dat het goed mag gaan!
@Nog anoniem jaaah dit wordt gewoon jou ronde goed.. ik duim heel heel heel heel hard meis het is je in elk geval zo ontzettend gegund <3
Nou idd. Zo blij met die testen. Nu moet nog even iets aan de prijs gedaan worden. Ow en niet 7 euro meer vragen voor dat woordje "early" want daar trappen we niet meer in. Asjeblieft-dankjewel.
Ja heb tegenwoordig alleen nog echt vertrouwen in de predictor, daarom gisteren maar gekocht. Morgen wil ik weer testen, maar twijfel of ik morgen of overmorgen de predictor zal doen. Die van vandaag was een early en die ik nu nog heb is een express. En nee ik ga ze niet nog een keer kopen
yessss stuk duidelijker dan gister, wat fijn voor je!! Ik duim ook voor je dat je over een paar maandjes een lief klein mensje mag knuffelen
Net weer getest, helaas slecht licht voor de foto, maar gelukkig wel opgelopen. Op de foto de eerste van vandaag en de tweede een vergelijking met gisteren