Na afleestijd streepje weg, positief of niet? Wie ervaring?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nog anoniem, 2 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Ik kwam ook even spieken of je al getest hebt.....spannend!

2. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Bedankt meid ik weet dat je meeleeft en het goed bedoelt. Ik waardeer een eerlijke mening ook zeker. En ja heb vandaag getest ben zelf nog steeds onzeker en bang maar je kent mijn geschiedenis.

Eerste foto is het testje van vandaag 2e foto heb ik het testje van 2 dagen geleden en vandaag onder elkaar gezet. Vandaag is mijn nod

Bureau vindt dit leuk.
  3. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    #123 Pipo30, 6 mei 2018
    Laatst bewerkt: 6 mei 2018
    Ohhh...ik denk echt dat je er rekening mee moet houden dat het niet goed afloopt...ik zie dat hij wel wat donkerder is,maar niet zoals je graag zou zien op nod.
    Ik zou zo graag wat anders zeggen meis...Ik duim eigenwijs stug door.En ik hoop nog steeds dat wat ik denk in jou geval grote onzin blijkt te zijn!

Izzie7676 vindt dit leuk.
  4. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Mooie oploop!! Ik duim dat het goed mag blijven gaan!!

Nog anoniem vindt dit leuk.
  5. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Het lijkt wel of bij de test van vandaag de kleur niet helemaal mooi verdeeld is. Dus in het midden lichter dan aan de uiteinden. Dat heb ik ook gehad met een kV test laatst en dat maakte me onwijs onzeker, doordat hij toen niet echt opgelopen leek. Ik snap dat je een slag om de arm houdt en hoop dat het gewoon goed zit!!

6. Nog anoniem

Ik begrijp je reactie maar ik denk dat je teveel uitgaat van de intensiteit van andere testjes op de nod, ik had pas op 12 dpo een positieve test, dat is 3 dagen geleden, het kan dus nog geen knaller zijn. De oploop is beter dan bij mijn eerste zwangerschap waar het met 4.3 wkn mis ging. En geloof me, ik ben doodsbang om te testen elke dag, ben bang en onzeker dat het opnieuw mis gaat. Wil zo graag dat ik eindelijk een plakker heb. Dus ik plaats ff geen testjes meer totdat ik mezelf zekerder voel

margarethd vindt dit leuk.
  7. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Ik vind je oploop wel echt duidelijk hoor. Oploop is het belangrijkste. Hoe donker of hoe licht hij ook is op het aantal dpo zegt vrij weinig. Als hij maar oploopt, en dat doet hij!
    Ik duim nog steeds heel hard voor je. :)

8. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik blijf voor je duimen meis...En kom jij dan over een paar dagen die knaller showen?Zullen we dat afspreken?

9. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    De een mag t kinderachtig noemen, maar mij is ook 100x verteld dat ik een miskraam had.. en vervolgens heb ik nu toch n heerlijk meisje van 9 maanden bij me zitten.

Ik vind t persoonlijk dus onnodig om nu al te gaan doemdenken, dat kan altijd nog, mocht het tóch foute boel zijn..

En de een vangt t anders op dan de ander tis maar hoe je t zelf opvangt van achter je schermpje ;)
    Ik vind t nog steeds n mooie oploop als je kijkt wat t doet in 3 dagen!

margarethd, Zonnestralen, Raaf92 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Nog anoniem

Deal, als ik een knaller heb kom ik hem showen

11. Nog anoniem

Thnx dit geeft weer wat meer hoop. Ben gewoon zo bang en onzeker, al zo lang bezig en al 2 keer vroeg mis gegaan. Ben blij als ik de eerste mijlpaal van 4.3 wkn voorbij ben en zowiezo als ik mijn eerste knaller in mijn handen mag hebben

bonita09 vindt dit leuk.
  12. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ik vind je testen mooi oplopen! Zeker als ik ze om de dag bekijk! Op naar die knaller

13. Nog anoniem

Nu mijn testje is oogedroogd heb ik ff een foto gemaakt van mijn rijtje 12 tm 15 dpo, zie toch echt wel een mooie en duidelijke oploop

margarethd, luckynumber4, Anna4 en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. Jess89

Jess89 Fanatiek lid

4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Ja, ik zie ook een oploop! :D
    En wat ik eerder zei, als dit testjes waren van 8-11dpo, dan was je misschien minder onzeker.
    Het is gewoon puur dat de streepjes was licht zijn voor het termijn, maar dat kan dan verklaart worden door een late innesteling. Ik hoop dat je over een paar dagen die knaller hebt!
    Hoe voel je je verder? Al kwaaltjes?

15. bonita09

bonita09 Actief lid

23 jan 2013
    392
    229
    43
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    super mooi! gefeliciteerd!

16. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Ik vind ze ook licht, maar er is wel een duidelijke oploop. Ik hoop echt dat het goed blijft gaan na het verdriet wat je al hebt gehad!

17. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Nog anoniem testjes zijn netjes opgelopen hoor. Hier ook pas een knaller met 19dpo en de action waren hier vanaf het begin een stuk duidelijker dan de kV. Iets wat veel vaker voorkomt momenteel met die van de kV, aanzienlijk vaker als de ‘valse’ streepjes, waarbij regelmatig (onterecht) sceptisch en negatief werd gereageerd. Over 2 dagen heb je een nog duidelijker streepje en dan wordt die eerste horde/termijn een stuk makkelijker om te nemen ;)

Nog anoniem en bonita09 vinden dit leuk.
  18. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik zou toch eens met je eerste urine proberen...Wie weet is het deze zwangerschap toch anderd;)

En ja ik zie ook een oploop hoor:thumup:

19. louan

louan Niet meer actief

@Dilya had volgens mij precies hetzelfde. En had opeens voor zover ik me kan herinneren opeens een hele duidelijke.

Als je 1 test er steeds tussenuit haalt. Zie je voor 2 dagen mooie oploop. Ik duim voor je!

@overdreven postief reageren vind ik ook nergens voor nodig. Maar ik blijf erbij dat een ts vaak onnodig onzeker wordt gemaakt. Dan mag je je eerlijke mening geven dat is je goed recht. Maar denk wel dat je iemand meteen nog onzekerder kan maken. Maar misschien is dat ook weer het 'gevaar' van het openen van een topic.

Nieuwsgierigbijtje, Nog anoniem en Maev vinden dit leuk.
  20. Mi2017

Mi2017 Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.569
    926
    113
    Miss kunnen de dames t onderling met elkaar gaan oplossen. En als er iets is dan maar @Beheer hun licht er over laten schijnen. En niet meer t topic van een dame die t dus toch al pittig heeft zo in elkaars haren te vliegen. Kom op dames. Laten we nu is bij t onderwerp blijven, elkaar in de waarde laten. Ajb

@Nog anoniem ik hoop dat je over paar dagen een prachtige test zal hebben.

Olifantje en Nog anoniem vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina