... van de sex gister en eer gisteravond liep er bijna niks terug (vooral gister niks) .. Terwijl die week ervoor wel.. Heeft dat met de vruchtbare dagen te maken, of kan het iets anders zijn? Heb volgende me banner, morgen mijn ei! Verder heel weinig slijm gezien.
Hey, Ik heb echt geen idee, heb er ook nog niet op gelet.. Ben wel benieuwd, kan ik er over ong 23 ook op gaan letten x-je
bij mij loopt het er rond mn ei ook minder uit. kan dus idd dat je rond je ei zit! lekker blijven klussen!
heb ik ook nog een vraagje. Vorige week zondag (morgen een week geleden) merkte ik dat ook op dat er niets uitkwam. Volgens mij berekening qua tempen was dat ook wel logisch omdat ik die dag mijn ei zou moeten hebben. Ik had nog geen kruis bij FF, maar verwachtte eigenlijk dat die elk moment erbij gezet kon worden. Maarrrr enkele dagen laten (volgens mij woendag) gaf FF ineens een kruis bij vorige week vrijdag (de vrijdag voor die zondag) bleek dat ik mij ei dus al eerder had gehad...maar vond het zo gek dat bij mij het sperma er ook niet uit kwam.
ja mss wel...weet het ook niet. Gezien mijn temp zou ik zeggen zondag, maar veel meiden hier zeggen dat het wel klopt wat FF zegt. Ik hou vrijdag maar aan, dan is mijn NOD over 6 dagen en als ik dan nega test probeer ik het 2/3 dagen later nog eens... Kan het nu toch niet achterhalen
Hey Loe, Kan je een link van je kaartje in je profiel plakken? Dan kan ik ff kijken En foei...je mocht nog niet testen
eh..........hij staat bij het topic temperatuurkaartje. Ik kan niets meer plakken in mijn profiel, het is te lang hhahah. Maar hier heb ik m voor je: wat vind je ervan? Denk je dat ik een klein kansje maak? http://www.fertilityfriend.com/home/2367f4
Waar is je ei? Ik zou zeggen dat je um op dag 17 hebt gehad maar waar is je kruis? Ik weet niet zo goed wat dat betekent...mss krijg je hem over een paar dagen te zien. Heb je wel posi ovutesten gehad? Verder is je temp op zich wel in een mooie stijgende lijn op je dipje van vandaag na, maar die heb ik gister ook gehad. Hoop het voor je meis, nog 5 dagen geduld hebben
Nog 5 dagen he Kweb ! Spannend meid Mijn temp is vanmorgen weer gestegen, hopelijk blijft tie hoog. Had gister wel het gevoel dat mijn ei was geweest.. Liefs
leuk topic, ik vroeg me ook dus af hoe is het met de sperma loop. Ik wacht ook op mijn ei en vandaag ik ook niets uitgekomen... Ik hoop snel een ei te hebben, en wens ik voor iedereen! liefs csillag
Hopen dat je temp snel gaat stijgen Csillag. Ik blaas hem even omhoog voor je .. *PFFFFFFFFFFFFF* Liefs
ja tis zeker spannend !.... Vind zo moeilijk om nog niet te testen. Ik probeer het echt vol te houden tot minimaal woensdag of donderdag, maar het liefst zaterdag of zondag...dan ben ik tenminste ECHT overtijd...tenminste als de zich niet melden
Hahah grappig... Het viel mij ook op dat het sperma er rond mijn vruchtbare dagen er nauwelijks tot niet uitliep... Toen dacht ik nog: huh, waar is het heen? En daarna...ver na mijn vruchtbare dagen liep het er wel gewoon uit.