hoe groot is de kans?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lynnami, 4 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

ben jij zwanger geraakt van een meerling na gebruik van clomid?

1. ja, maar is mk geworden

2. ja, 2 of 3 maar is er maar 1 of 2 geboren

3. ja, 2 en zijn gezond op de wereld gekomen

4. ja, 3 en zijn gezond op de wereld gekomen

5. nee, gewoon 1 en is mk geworden

6. nee, gewoon 1 en is gezond op de wereld gekomen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

#1 Lynnami, 4 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 feb 2010
    Ik ben benieuwd of de kans dat je zwanger raakt van een meerling daadwerkelijk zoveel groter is dan als je zonder clomid zwanger raakt.
    Ik zou dus graag willen weten welk percentage van de meiden die clomid gebruikt heeft ook een meerling op de wereld heeft gezet.

Graag ook de info of je ook andere hormonen (en welke) hebt gebruikt.

2. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb geen antw. maar ben er erg benieuwd naar! A.s. zaterdag weer (waarschijnlijk, als de echo morgen goed is) eerste dosis clomid. Tot nu toe geen meerlingzwangerschap gehad, wel 2x dmv clomid zwanger geraakt. Ik vraag me net als jij ook af over wat voor percentage we het eigenlijk hebben. Zal het morgen ook eens navragen aan de gyn, wie weet heeft hij cijfers.... :)

3. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik heb er een poll van gemaakt!
    Ben ook erg benieuwd hoor.

4. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

UP---
    Met maar een stem schieten we niet echt op he ;)

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ja, ik ben 2 keer zwanger geweest van een 2ling mbv Clomid, uit die 1e zwangerschap is mijn zoontje geboren, en de afgelopen MK waren er ook 2, helaas misgegaan....

heb 2 keer een VMK gehad, maar daar weet ik niet van hoeveel het er waren

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ben heel benieuwd!
    Ik zit nu in mijn 2e ronde clomid (nu 100mg nadat ik geen ei kreeg op 50mg)...

Op welke dag kregen jullie je ei ongeveer trouwens? Daar ben ik wel heel erg benieuwd naar!!!

7. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik heb net bericht gekregen van de gyn dat mijn clomid klaar ligt bij de apotheek. Ik moet het van dag 5 tot 9 nemen. Ik weet niet zeker welke dosage maar neem aan dat het 50mg is.
    Ik ga er niet vanuit dat het deze maand onze lucky maand word want mijn man is net weg DE HELE WEEK als ik zou moeten ovuleren. Hij vertrekt 3 dagen voor en komt terug 3 dagen nadat ik zou moeten ovuleren... Zwaar k*t dus.

8. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Update-

Mijn vent heeft SUPERZAAD! :) Ik heb 100 mg geslikt op dagen 5-9 en heb vandaag op cd 27 positief getest en een bloedtest heeft het bevestigd. Progesteron was overigens 58 en dus ook erg gunstig.
    Nu vroeg ik me wel af of het kan zijn dat ik pas op cd 17 heb geovuleerd? Iemand ervaring/ een idee?

9. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Allereerst gefeliciteerd!! Je kan idd pas op cd 17 hebben geovuleerd, niet iedereen ovuleert precies op dag 14. Of de zaadjes van je man hebben klaargelegen tot het juiste moment en al die tijd overleefd. Hoe dan ook: leuk!

Deel Deze Pagina