Na al die tijd maar eens aanmelden op een forum

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door ukkie1987, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1987

ukkie1987 Nieuw lid

7 dec 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 ukkie1987, 7 dec 2011
    Laatst bewerkt: 7 dec 2011
    Hoi allemaal,

Na voor mijn gevoel toch best lang wachten ben ik het zo zat dat ik mij toch maar eens aanmeld op het forum. Ik weet dat het wachten bij mij opzich nog heel erg meevalt, als je hier andere verhalen leest maar toch.... ik vind 8 rondes al lang duren. En aangezien mijn vriend maar blijft zeggen ""ach komt wel goed"... krijg ik er steeds minder vertrouwen in :(.

Ik ben 24 jaar en zit nu in ronde 9. Mijn NOD is a.s. zondag... dus weer spannend! Heb van vanalles wel last en elke maand komt er weer wat anders bij waarvan je denkt het zou wel eens raak kunnen zijn, maar helaas.

Hopelijk kan ik hier kletsen en erover praten, zodat ik niet in m'n eentje er mee zit ;).

XXX

Ps. weet iemand waar ik mij het beste kan aansluiten? er staan zoveel onderwerpen op deze site :p

2. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Welkom! Spannende tijden en veel leesplezier.

En welk onderwerp? Lastig. Veel lezen en je aansluiten bij één waar je je goed bij voelt..

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom op 't forum ;)

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Open anders zelf een topicje..kan ook..

Welkom...enne als je wacht duurt elke ronde lang hoor..

(wij zijn al sinds 2006 bezig in de mmm..en nu pas voor het eerst een goede echo gehad, nu leren vertrouwen in mijn lichaam en hopen en duimen dat het zich zo de hele zwangerschap doorzet)

5. ukkie1987

ukkie1987 Nieuw lid

7 dec 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties :p. Ukoldaatje: geweldig!! van harte gefeliciteerd :D ik hoop het ook echt voor je!

6. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    welkom! en veel leesplezier!
    wij hebben er niet lang over gedaan en hadden zelf niet verwacht dat het al zo snel raak zou zijn..
    nu wachten op de 1ste echo en hopen dat alles goed is..

7. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    welkom

Deel Deze Pagina