Ik heb woensdag een pret echo. Mijn vriend en ik willen echter het geslacht niet weten. Ik dit moeilijk te voorkomen of kunnen ze echt mooie beelden maken zonder dat je het geslacht ziet? Britt
Ik weet niet of het moeilijk is om niet in beeld te krijgen. Volgens mij maken ze ook meer foto`s van het gezichtje dan van het lichaam. Ik zou het iig wel meteen zeggen als je binnen komt, dat je het geslacht niet wil zien/weten . Heel veel plezier met het kijken naar jullie wonder
wij hebben ook een 3d/4d echo laten maken. en we hadden wat mensen meegenomen, maar die mochten niet weten wat het wordt. nou dat ging prima hoor, ze heeft alleen het hoofdje en bovenlicham laten zien. later hebben we iedereen de kamer uitgestuurd en hopla daar was het geslacht te zien. daar zijn ze inmiddels wel in geoefend hoor. maak je niet druk
meestal vragen ze ook wel van te voren of je het geslacht wil weten.. en je bent al 27 week dus dan past het kindje toch niet meer vol in beeld en zie je gewoon het hoofdje.. veel plezier!