Hey meid, super en van harte gefeliciteerd, een dikke knuffel voor jullie alledrie. Het is jullie gegund
Fantastisch meid!!! Heel veel geluk en plezier in jullie nieuwe huis! Fijn dat eindelijk de zon doorbreekt na alle ellende!
Gefeliciteerd meid, wat geweldig! Ik heb wel een paar van je andere topics gevolgd, het is fantastisch om dit te lezen! Dikke knuffel!
Wauw! Ik wordt gewoon helemaal blij van je berichtje!!! Super meid! Het is je gegund! ga er heerlijk van GENIETEN!
Zit hier met een big smile op mijn gezicht, na het lezen van jou bericht. Wat ben ik blij voor je!!! Geniet ervan meis, het is jullie gegund!!
Het is jullie zo gegund!! En nog even mijn bewondering, wat ben jij sterk, wow! Geniet, geniet, geniet!!
Jij zou een boek moeten schrijven. Jij laat juist zien dat er wel hoop is en dat je alles kunt bereiken als je het maar wilt. En jij laat zien wat sterk zijn betekent. Ik heb respect voor jou en iedereen die door ellende gaan nu en alsnog de dag doorkomen. Geniet ervan!
Ik ken je verhaal nauwelijks, en wat ik wel wist, is dat je alleenstaand was. Maar wát een verhaal zeg! Je hebt een hoop meegemaakt zo te lezen. Helemaal top zeg, een HUIS! Dat je er maar heel gelukkig mag worden, mét je gezinnetje.
Ik ben een jankerd..pink dus ook een traantje weg hier. Gefeliciteerd meid. Het licht aan het einde van de tunnel!