Na alle Sint ergernissen..

Discussie in 'De lounge' gestart door Neeltje1986, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ook hier een leuke Sint viering gehad gisteren. Mijn schoonmoeder en haar vriend kwamen het vieren (de dag ervoor bij mijn ouders al flink verwend).
    Eerst gezellig gegeten met zn allen en daarna de cadeau'tjes gedaan. Onze zoon is 2,5 dus die wilde alles meteen uitpakken en daarna spelen, zelfs de cadeau'tjes voor opa,oma en papa en mama moest hij perse uit pakken hahaha, maar het was geweldig.
    Helemaal om zijn koppie te zien en hoe hij later lekker zat te spelen met zn speelgoed.

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Hier ook een geweldige avond gehad:)

Ik ging met de meiden even naar buiten kijken door het raam of we al ergens pieten zagen op de daken:D En toen lieten de pieten ineens een gigantische zak kadootjes van ons dak zakken:$ Die koppies,echt onbetaalbaar:D

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Geweldig !! :D

4. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Wij vieren (nog) geen sinterklaas, omdat de uk nog te klein is, maar kan niet wachten tot hij het wel begrijpt en we het wel weer gezellig gaan vieren! 's avonds schoentje zetten, samen liedjes zingen en als klapper natuurlijk de zak vol cadeautjes!!
    En van mij mag hij lekker verwend worden!!!! :D
    Veel leuker toch, dan de kerst?

5. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Wij zijn zaterdag heerlijk bij mijn vader en zijn vrouw sinterklaas wezen vieren.
    Zij "organiseren" dit ieder jaar voor hun kleinkinderen (dit jaar nog 7, volgend jaar iig 8 ;)) Heerlijk om al die snoetjes te zien. De oudste kan inmiddels lezen dus die mocht de cadeautjes uitdelen. Zo leuk om te zien. En tot onze verbazing zat er zelf al een cadeautje bij voor ons frummelte, ondanks dat die nog heerlijk bij mij in de buik zit. Dit hadden wij dus totaal niet verwacht, dus echt sinterklaas hihihi. Dus ik alle kids gevraagd te helpen met uitpakken omdat ons frutje dat dus nog niet zelf kon, nou, 7 paar grettige handjes kwamen helpen hoor hahaha. En daarna inderdaad werd er heerlijk gespeeld met alle cadeaus en door de papa's en opa's alles inelkaar gezet. Daarna nog lekker eten en toen alles bij elkaar zoeken en naar huis.

Ik kan niet wachten tot wij volgend jaar zelf sinterklaas kunnen gaan vieren. Al zal het dan nog heel klein zijn omdat hij dan nog maar 10 maanden is, maar vanaf het jaar daarop gaat deze mama los hoor hahaha.

Heerlijk om na al die frustraties nu al die heerlijke verhalen te lezen! Dit is toch zoals sinterklaas hoort te zijn, blije gezichten, spanning en veel plezier met de familie!

Voor diegene die vandaag nog hoog bezoek krijgen, geniet ervan!!!

6. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier een heel leuk sinterklaas feest gehad, al op zaterdag maar ben nu pas thuis want we hebben t in de Kempervennen, centerparcs gevierd en daar t hele weekend gebleven.
    We waren met een groep van 10 personen, mijn dochtertje t enige kind.
    Zaterdag eerst lekker gezwommen, daarna Sinterklaas showtje gezien in t plaza. Dat was erg leuk. Op het einde vraagt Piet, wie wil er nog iets aan Sinterklaas vragen. Al die kinderen vingers opsteken, mijn dochter (3) ziet dat dus steekt ook haar vinger op. Wordt ze als eerste gekozen en opgehaald door zwarte piet en bij sinterklaas op schoot gezet. Oooh wat jammer dat ik geen camera bij me had. Zo meisje wat wil jij aan Sinterklaas vragen. Ik denk die staat daar met haar mond vol tanden maar nee hoor.. Nou, Sinterklaas ik wil graag een poppenwagen.
    Sinterklaas zegt dat komt vast goed. Eh nou nee want dat kado heb ik niet maar was ik wel van plan om voor kerst te kopen.
    Terug in t huisje even een briefje geschreven want ze was helemaal blij dat ze die poppenwagen zou krijgen.
    Met de hele familie lekker gourmetten. Na t gourmetten alle pakjes voor de deur gezet. Mijn neef op de deur bonken. Dochter opgewonden naar de deur rennen. En ja ze dacht echt dat ze zwarte piet zag.
    Suprises en kleine cadeautjes voor de volwassen en cadeaus voor mijn dochtertje. Ze was er erg blij mee. Bij elk cadeautje reageerde ze heel erg enthousiast. T briefje dat die kinderwagen te groot was om naar Centerparcs te brengen was verder prima. De cadeaus die ze wel had gekregen waren zo prachtig dat ze t er verder niet meer over gehad heeft.
    Dochter naar bed, helemaal uitgeput in slaap gevallen, de rest van de familie nog gezellig wat drankjes drinken.
    En de dag erna weer een heerlijke dag. Kortom we hadden een super sinterklaas en gaan t volgend jaar weer zo doen.
    T voordeel van t niet thuis vieren is dat niemand gastvrouw hoeft te zijn dus iedereen kan genieten.

7. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier ook een erg leuk Sinterklaasfeest gehad. Waren lekker een weekendje weg met familie, en daar Sint gevierd...ouderwets gezellig en Finn vond het super en is erg verwend:)

8. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Jaa was leuk. Iedereen is goed verwend en er is lekker gegeten..
    Ben blij dat we nu lekker naar de kerst kunnen.

Ben na zo'n weekend altijd wel weer beetje klaar met Sinterklaas haha:D Denk als C. ouder is dat het leuker wordt.

9. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Leuk om te lezen. Up!

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    onze sinterklaas was top! Ik weet niet wie er meer heeft genoten, papa en mama of de kids!

En wat ook leuk is... na 7 jaar begin eindelijk eens een band met schoonma op te bouwen ;)

Deel Deze Pagina