Blijft de kv test bij jullie spierwit bij negatief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamabri, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ben ik weer hoor :)

Ik heb snel een 2e lijntje op een test. vandaag zit ik op 10 of 11 dpo. Gisteren en eergisteren heb ik getest met de kv 2v5 en krijg ik een vage 2e lijntje (met ochtendurine). Vanmiddag nog eens getest, krijg weer een vaag lijntje, maar wel een fractie duidelijker, al vind ik hem grijs (maar ik ben kleurenblind, dus bij zo licht kan ik het niet zien) Deze streepjes heb ik binnen de tijd trouwens.

Ik ga er wel vanuit dat het negatief is, maar ik zie hier wel vaker kv testen met een heel lichte lijn, waarbij de dames gewoon ongesteld worden.

Wat doet deze test bij jou? Blijft hij bij negatief echt omo-wit, of hebben jullie ook vaak een lichte 2e lijn, die achteraf ook negatief blijkt te zijn?

2. Ovie83

Ovie83 Bekend lid

9 jun 2012
    573
    0
    16
    Ik had afgelopen twee maanden elke keer een vage lijntje, als ik nu een test zou dan van de kv, dan krijg ik een streep terwijl ik nog geen eens eisprong heb gehad. Ik vertrouw die tuurstreepjes niet meer.

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Laatst een test gedaan en die bleef gelukkig spierwit.
    Lees hier steeds over vage lijntjes die niks blijken te zijn en die stress zit ik niet op te wachten. Dus ik was blij dat mijn test keurig alleen een controlestreep gaf.

4. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    Bij kv 2v5 heb ik nooit een 2e lijntje gehad als hij negatief was, altijd omo-wit. Ik kon er iig nooit wat op vinden wat op een lijntje leek.

5. Franou

Franou Lid

11 jan 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Negatief bleef bij mij omwit.. Heb bij kV nooit vals pos test gehad en heb er veeeel versleten;)

6. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Bij mij bleef hij ook wit

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Soms komt er wel een indroog streepje te staan.
    Ook heeft hij bij mij al eens op m'n eisprong gereageerd;)

8. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Hier Omo wit.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dit heb ik dus ook, op praktisch elke test van kv (ook wel van andere merken, maar kv spant de kroon)

Nog meer dames met kv ervaring? (ik zou denken van wel, de kv draait op de dames van ZP volgens mij ;):D)

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Op een eisprong kan ik me nog voorstellen, dan heb je een LH piek, dus hormonen (al hoort een zst natuurlijk alleen op hcg te reageren ;)) Maar jij hebt af en toe een indroogstreep, na hoeveel tijd is dat dan? Toch niet na 3 min denk ik?

11. Sjors2004

Sjors2004 Lid

17 okt 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had vorige maand ook een vaag streepje, wel ongesteld geworden.

12. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Hier ook kv! Bij mij blijven ze wit of komt er een beetje een gekleurde gloed overheen, maar geen streepje. Één keer een indroogstreepje gehad, maar dat was na 16 uur ofzo (was vergeten de test op te ruimen en kon het 's avonds niet laten nog even te spieken voor ik hem weggooide :D)

13. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Hier ook gwn omo wit.. Heb een keertje een keer n indroger gehad maar dat was ruim na afleestijd.

Merk wel dat de kv testen verandert Zijnn, duurt tegenwoordig erg lang voor er n 2e streepje staat en vind ze erg licht...

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

mmm ik lees over een aantal indroogstreepjes na heel wat uren. En ook over iemand die meerdere keren hele lichte streepjes had. Maar bij de meesten blijft hij dus gewoon wit.....Raar dit :(

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Overigens hoeft het niet te zeggen dat een test slecht is als je een licht streepje krijgt en dan toch ongesteld wordt. Dan is het ws gewoon weer afgebroken in een vroeg stadium.

16. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier ook altijd omo wit.

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

Bij mij is hij altijd spierwit gebleven, op die ene keer na dan.

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, daar geloof ik niet in, al 4/5 mnd lang, iedere maand raak....vrijwel onmogelijk.

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

spierwit dus (dat had ik vroeger ook altijd) dus geen lichte (ik vind ze) grijze lijntjes, ook niet bij turen?

Heb trouwens voor morgenochtend maar eens een etos test gekocht, zijn ook niet de fijnste, maar wil toch eens kijken wat het doet.

20. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    och jij zit ook al in de vage streepjes zie ik!
    Zie mijn foto in het testen topic.. ;)

Ik heb wel eerder tuurstreepjes gehad, en werd dan gewoon ongi. Maar het lijntje op de test van vanmorgen is duidelijker dan een tuurstreep.
    Heb je geen foto van je test?

Deel Deze Pagina