Na anderhalf jaar borstvoeding opeens heel snel afvallen

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Chica82, 14 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chica82

    Chica82 Fanatiek lid

    23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Herkent iemand dit? Ik geef al anderhalf jaar borstvoeding, ik ben fulltime thuis dus naast af en toe een rietjes beker drinkt ze ochtend/middag/avond en nachten bij mij. Veel onrustige nachten gehad afgelopen 2 maanden waarbij ze dus veel aan de borst was 's nachts. Ik dacht eigenlijk dat er niks meer uit kwam want ik heb nooit meer dat één van de borsten gaat sproeien. Maar ik val dus opeens heel erg snel af sinds ik ben gestopt met snoepen 2 maanden geleden. Daarvoor viel ik ook af maar wat meer gestaag, halve 0.5-1 kilo per maand. Nu is het 3 kilo per maand!! Kan dit met deze leeftijd? Zal ze dan veel drinken ook al lijkt het niet zo? Soms ben ik een beetje ongerust omdat ik ook kamp met maagklachten (mijn hele volwassen leven al), dat er iets anders is. Maar tegelijkertijd lijkt me logisch als zij nog zo vaak bij me drinkt dat er toch nog een flinke hoeveelheid uit zal komen en ik daardoor dus toch afval.

    Dus viel iemand ook nog snel af rond deze leeftijd van 18/19 maanden? Ik ben in totaal flink wat kwijt overigens, ik woog 84 na de bevalling en nu 68
     

Deel Deze Pagina