een tijdje geleden kwam ik hier op de site met het vermoeden dat ik zwanger was. enkele dagen later bleek bij de gyn dat het om een cyste ging en dat zou de reden zijn dat ik overtijd was. hij zei me toch een test te doen,maar die bleek negatief. toen ik een week later nog geen maandstonden doorkreeg besloot ik een second opinion te vragen....met hetzelfde antwoord, niet zwanger en 5 dagen utrogestan om de maandstonden op te wekken! een week later nog niets! maar de dag daarna ja, hoor..bruinverlies...slechts een halve dag maar ik ging ervanuit dat dit mijn maandstonden waren! ondertussen, last van mijn borsten, een opgezwollen buik...vandaag had ik er echt genoeg van en heb besloten een test (2) te doen.... en ja hoor, ik heb gelijk gekregen!
hoi eefjens, nee hoor, utrogestan wordt blijkbaar ook gebruikt om miskramen tegen te gaan, dus kon eigenlijk niets fout doen...
ik heb er trouwens geen idee van hoe ver ik ben..tussen 6 en 8 weken? met heel dat verhaal is het wat moeilijk in te schatten, maar ik heb morgen al een afspraak bij de gyn te pakken...9.30u moet ik er zijn... leuk nieuws om morgenavond aan de familie te vertellen!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Voor mij is het vandaag precies een jaar geleden dat ik positief testte, wat een geweldig moment en een nóg mooier resultaat! Een hele gezonde, voorspoedige zwangerschap gewenst en een heel gezond kindje!