hey meiden.... Ik heb vandaag posi getest... maar ben mega onzeker... heb ik mei en juli een mk gehad 1ste met 8 wkn 2e met 5 wkn... nu maar afwachten.. heb wel al hele lieve twins van 20 mnd. meerdere meiden al meerdere mk gehad?
hi meis gefeliciteerd met je positieve test ik kan begrijpen dat je nu een beetje onzeker bent ik zelf kan er ook over mee praten in januarie 2010 met 38 weken een zoontje verloren en in nov 2010 een miskraam na 8 weken de spanning die het mee brengt voor een nieuwe zwangerschap is dan ook zeer overweldigend het enige wat ik dan ook kan zeggen probeer er niet te veel bij stil te staan ik weet het is een bijna onmogelijke vraag maar proberen is nu het enige wat we kunnen want stress is op dit moment een van de ergste dingen die je kan hebben de eerste keer is tenslotte toch ook goed gegaan waarom zou een 2x dan niet lukken toch? ik heb zelf ook een prachtige dochter die heet toevallig ook chelsea en word inmiddels 5 februarie al weer 5 ik klam me daar ook erg aan vast wat eens goed is gegaan zal vast nog wel een keer lukken dus ik ga er voor probeer zoveel mogeljk door te gaan met me leven met in me achtehoofd mijn zwangershap maar ja elke keer als ik na de wc ga controleer ik op bloed met lichte krampjes schiet me ook al gedachten in me achter hoofd van ojee maar dan bedenk ik me weer niet tressen is niet goed voor de kleine laat het los en ontspan athans probeer het ik wens je in iedergeval heel veel succes met je zwangerschap als je eens wilt praten etz mag je me altijd bericht sturen groetjes uit nijmegen xxx