Nou dames, al geruime tijd bevind ik me voornamelijk in het bovenste gedeelte van het forum (zwanger worden) maar ik mag nu dan ook eindelijk naar beneden scrollen... anderhalve week gelden testen ik eindelijk raak.. Met enige hulp van het ziekenhuis dan wel maar toch 2 STREEPJES! Nu mag ik komende dinsdag al langs voor een echo.. Spannend zeg Vreemde is alleen dat ik ondanks dat ik pas 5,4 week zwanger ben ik al een buikje begin te krijgen. Dat is wel erg vroeg aangezien ik het op me werk geheim wil houden tot 3 maanden... (ik krijg begin december OT contract) Zijn er meer mensen die daar last van hebben/hadden en wat hebben jullie ertegen gedaan om het verborgen te houden? In ieder geval leuk om (ook als is het nog pril) me eindelijk ZWANGER te voelen....
Waarschijnlijk word je buikje straks wel weer wat minder. SAN hebben je darmen een nieuw plekje. Nog even volhouden dus. De kans is groot dat het eerst wel weer minder wordt.
Gefeliciteerd!! Denk ook dat 't straks weer minder wordt hoor; nu zijn het echt je darmen die zorgen voor een buikje.
Gefeliciteerd! Zelf heb ik makkelijk last van mijn darmen maar ik heb wel het idee dat ik mijn buik nu niet meer in kan houden. Ik hoop ook dat een echte dikke buik nog even wegblijft aangezien ik het ook in december pas wil vertellen.
Gefeliciteerd!!!!!! Lekker van genieten. En ja, ik heb er ook last van gehad. Met 6 weken kon ik mijn broeken niet meer dicht krijgen. Lekker het darmen buikje. Iedereen zei: joh, je hebt straks een periode dat het ineens wat minder kan zijn. Maar ik groei gestaag verder. hahaha. Tja, ik had wat ruimere kleding aan. Van die ballonshirts. Met zo'n band aan de onderkant. Die zitten niet heel wijd maar verhullen vaak wel net een bollinkje. Mij lukte het niet om in te houden, Dat deed zeer. Voordeel is wel dat het wat kouder begint te worden en je dus ook een hemdje met een vestje erover heen kan dragen. Dan valt het ook minder op. Dat was wat anders toen het nog bijna 30 graden was. hahaha liep ik in de vooravond al met een poncho aan de hond uit te laten. Nee dat viel niet op denk ik nu achteraf. tot 3 maanden verborgen houden? Als je zo groeit zoals ik lukt dat niet. Hier een foto van 13 weken. Zijn er meer mensen die daar last van hebben/hadden en wat hebben jullie ertegen gedaan om het verborgen te houden? In ieder geval leuk om (ook als is het nog pril) me eindelijk ZWANGER te voelen....[/QUOTE]
Iedereen bedankt voor de felicitaties! Inderdaad me buikje is best aanwezig maar gelukkig is het winter en kan ik me goed bedekken door lekkere dikke truien aan te doen of een groot oversized vest wat nu toch in de mode is. Zelf wil ik het ook tot aan de kerst geheim houden maar weet niet zeker of dit wel gaat lukken... dan ben ik bijna 3,5 maand dus het zal erom spannen.... 1 heel groot voordeel van zwanger worden terwijl je bij de gynaecoloog onder controle staat is dat ik morgen me 1ste echo krijg bij 6 weken 4 dagen bij het ziekenhuis en bij 8 weken nogmaals mag voor echo bij de intake met de verloskundige! Is er toch nog iets positiefs aan het langere wachten voor je zwanger bent