beetje vreemd....

Discussie in 'De lounge' gestart door mona23, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mona23

mona23 Niet meer actief

Bij ons in de straat zijn sinds een maand of 5 geleden nieuwe mensen komen te wonen ( koophuis) een jonge man en vrouw met een hond. Ze hebben wat verbouwd aan het huis en een hele nieuwe oprit gelegd. Het waren geen mensen uit ons dorp. De vrouw ook niet zo spraakzaam, zei met moeite goeiedag.
    De politie is er een keertje aan de deur geweest omdat er mensen last hebben van hun hond. Blafte veel en hun waren veel weg.
    Ze kregen af en toe bezoek van iemand in een blauw autootje

Maar nu sinds 2 maanden is er niemand meer, de hond zie ik nooit meer, de vrouw heb ik er nooit meer gezien, ook haar auto niet meer.
    De man is er volgens mij nog 1 keer geweest ( auto stond op de oprit) maar heel soms komt diegene in dat blauwe autootje er, en gaat pas 's morgens weer weg De gordijnen hangen al een hele tijd hetzelfde.

Ik vindt dit erg vreemd, je koopt toch geen huis om er nooit meer te zijn, waar is die hond. Ik krijg er een beetje een vreemd gevoel bij, misschien gebeuren er wel andere dingen.
    Maar vindt het ook nogal wat om hiervoor de politie te bellen. Wat zouden jullie doen?

2. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Ruikt het er naar plantjes? Het is de tijd weer namelijk:D

Maar dan ga je denk ik geen nieuwe oprit leggen..beetje vreemd iig!

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zou de politie er niet voor bellen nee..

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Misschien zitten ze al 2 maanden op de camping? Dat is het eerste wat er in me opkomt... Mijn vader bv die zit ook de hele zomer op de camping en komt maar af en toe naar huis voor de post...

5. Que

Que Niet meer actief

Misschien zijn ze een paar maanden in het buitenland of iets dergelijks.

Zou me er niet druk om maken. Ze zijn er niet. Sowat.

6. mona23

mona23 Niet meer actief

nee indd, ik vindt het ook niets om de politie voor te bellen, maar vindt het erg vreemd
    plantjes ruikt het niet naar, haha.

7. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Waarom bel je niet aan? En als er iemand open doet onder mom van buren beter leren kennen/bakkie doen. Weet je het gelijk.

8. Que

Que Niet meer actief

Sorry ik ga misschien iets zeggen wat niet aardig over zal komen, maar waarom hou je die mensen in de gaten?? Leven en laten leven!! Jij hoeft de hypotheek toch niet te betalen. Ik hou niet van nieuwschierige buren die altijd iedereen in de gaten houden en graag alles willen weten.

Laat die mensen gewoon hun eigen leven leiden. Of ze nu wel of niet in het huis wonen. Lekker boeiend!!!

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Het is natuurlijk vakantie tijd...dus wie weet zijn ze op vakantie.

10. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

hihi word altijd zo nieuwschierig van dit soort topics :D
    ..ga anders met je eigen (geleende) hond een rondje doen en ff over de schutting kijken ofzo

of mischien weten de buren waar ze zijn ??
    je kunt ze ook ff bellen ?? en als ze wel oppakken vragen of ze belang hebben om bij de boekenclub te komen oid:)

...mn fantasie slaat altijd ophol als ik dit soort topics lees :):D:D

11. mona23

mona23 Niet meer actief

omdat ik niks beters te doen heb :D;)
    nee dit valt me gewoon op

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Beetje onaardig geformuleerd maar je hebt wel gelijk.

Plus het is nog steeds augustus, die mensen hebben geen kids dus zijn vrij om te gaan en staan waar ze willen.
    Verre reis van een paar maanden????
    En die met dat blauwe autotje kan wel de post en planten regelen.
    Misschien heeftie wel toestemming om er zo nu en dan een nachtje te slapen...Weet jij veel!
    Maar het gaat je toch ook niks aan?

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    sja, gewoon je ogen stijf dichthouden he. Hoevaak zin daardoor wel niet mensen om et leven gekomen omdat mensen zich nergens mee bemoeiden.

Een beethe opletten is niets mis mee.

14. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.811
    4.050
    113
    Vraag een aan je buren. Misschien zijn ze inderdaad op vakantie en hebben ze het wel aan andere buren meegedeeld. Bij ons is er ook iemand in de straat die elke zomer een maand of 5 niet thuis is. Is voor diegene heel normaal hoor.

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere

nou idd eerste wat ik me ook bedacht toen ik dat van qeu las kom zeg zijn veel mensen die er baat bij hebben gehad dat ee nbuur goed opgelet heeft en veel hebben het met het leven moeten bekomen omdat de buur dus de andere kant op keek.

als je het mij vraagt vind ik dat mega egoistich ikke ikke ikke en de rest kan stikken zeg maar. maar jah jammer genoeg begint de maatschappij er in ned zo uit te zien. ben dus blij dat ik ern iet meer woon.

16. Meara

Meara Niet meer actief

Misschien maken ze een wereld reis en verzorgt degene in het blauwe autotje de planten en maakt een beetje schoon

17. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Een van de bewoners hier (flat) heb ik ook al een tijd niet gezien, ik dacht dat hij gezegd had dat hij 6 weken op vakantie ging maar dat was in april. Zn auto staat nog op dezelfde plek etc en ik maakte me intussen toch wel zorgen enzo. Gisteren t maar eens aan een van de andere bewoners gevraagd..hij is geen 6wkn maar 6maanden weg, doet ie elk jaar! (Ik woon hier pas paar maanden). Mysterie opgelost :)

18. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    Ik denk dat het in een dorp wel normaal is dat mensen elkaar wat meer in de gaten houden.

Ik denk dat het inderdaad best kan dat deze mensen op vakantie zijn.

19. mona23

mona23 Niet meer actief

dan zijn ze toch niet met allebei de auto's op vakantie ( allebei hebben ze een auto. en waar is de hond dan?

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.181
    113
    Brabant
    ik zou idd even aanbellen, of bij hun directe buren vragen. Gewoon eerlijk zijn, dat je je zorgen maakt?
    Onze buren zijn naar turkije voor 6 weken en zijn ook al langer weg (maar geen maaaaaaanden hoor). Maar van de week zag ik hun oudste zoon, dus ik was weer gerustgesteld!
    Toch een beetje aandacht voor de buren he, zou ik zelf ook fijn vinden hoor!

Deel Deze Pagina