Nee gelukkig niet, maar wat lijkt me dat vervelend zeg! Inderdaad maar niet meer te veel prijsgeven wat jullie van plan zijn te gaan doen/kopen hoe triest ook
Woow ik zou hier ook gek van worden. Raar dat ze het blijven doen.. Misschien moet je ze zelf eens na-apen (als dat gaat). Of gewoon heel irritant gaan doen en haar de hele tijd napraten. Ik zou er echt gek van worden.
haha, ik bén een na-aper... Mijn beste vriendin heeft gewoon erg vaak leuke dingen!! Wat was ik blij toen ze de muren schilderden (half jaar nadat wij geschilderd hadden) en zij dus een keer hetzelfde hadden als wij!!!! *grijns*. We zullen het er maar op houden dat we dezelfde smaak hebben. Vandaag ook bijna dezelfde laarzen gekocht, och tja, we kunnen het hebben van elkaar.. Oh, nu lijken we wel een klef stel zeg.. Het was helemaal erg, wij waren al een hele tijd bezig met zwanger worden toen zij ook stopte met de pil. Onze kindjes schelen 5 maanden en iedereen denkt dat we het zo gepland hebben *zucht*
Ik heb zo een stiefzus. Wij een huis kopen hun ook wij hadden het over kids zij eerder zwanger Wij dachten aan trouwen/ zij wilde ook trouwen maar wij trouwde eerder. Wij groene muur zij ook Ja ik herken je helemaal
Ja hier ook een paar vrienden die dat doen maar die vinden het dan ook nog eens heel erg leuk om te zeggen dat wij hun altijd na apen Je word daar helemaal gek van
Ik vind het knap dat ze het financieel kunnen bijbenen! Kun je niet een stuk onwijs lelijk zeil kopen en over je vloer heenleggen...net zolang wachten totdat zij het ook hebben en dan weer weghalen Of een pruik kopen en daarmee rondlopen als je hun ziet, iets ontzettend achterlijks
Hier ook zo iemand in de familie. De neef van mijn vriend doet hem regelmatig na (gelukkig niet zo erg als bij jou), maar dan krijgen we wel achteraf van die neef zijn vader te horen dat mijn vriend de na-aper is! Als het zo erg zou zijn, dan zou ik er wel iets van zeggen, dit is toch niet leuk.
Jij moet wel super cool zijn als iemand jou zo wil immiteren. Of juist heel irritant zijn en dat zij jou wel irriteren Sterkte met deze mensen het lijkt me best vermoeiend!!
Hebben jullien het daar nog nooit met hun over gehad? Kan ik me haast niet voorstellen. Wij (ik vooral) had daar allang eens een balletje over opgegooid. Iedereen ziet wel dingen van elkaar en aapt zoiets na, maar bij jullie is t wel erg extreem. Ik en een vriendin van me hebben ook t nodige hetzelfde. Maar dat weten we niet van elkaar, we wonen heel ver uit elkaar, zien en horen elkaar niet heel veel momenteel en toch zijn er dingen hetzelfde. Zal de smaak wel zijn want toen we elkaar leerde kennen waren er al dingen hetzelfde. Mijn zus heeft altijd super leuke dingen, sommige daarvan wil ook Helaas voor mij sjeest zij de hele wereld over en koopt aldaar, kan t niet eens na-apen haha. Bovendien zou ik er nog de nodige vriendjes bij moeten nemen om t financieel bij te kunnen benen
Nee dat niet maar wel een schoonmoeder en schoonzus die alles beter en mooier moeten hebben...Zo triest! Alles moet dan zo duur mogelijk en zo groot mogelijk,
Jij moet wel echt een briljante vrouw zijn met briljante keuzes dat iemand je precies gaat kopieren! Ik kan me voorstellen dat het je erg irriteert - vooral dat naam gebeuren vind ik erg triest! Hoe reageert ze als je het benoemt?
Oh verschrikkelijk. Heb een nichtje dat ook zo is. En volgens hun zijn wij de na-apers terwijl wij de eerste waren boeien. En ze moet er ook altijd bij vertellen wat iets kost. -wij kochten onze droomkeuken bij ikea, Die van haar moest duurder zijn en van een keukenzaak zijn...prima. _wij kochten een tv, zij ook groter en duurder...ok prima -wij kochten een nieuwe auto, zij ook een dure bmw...leuk voor hun... Wij hebben nu een gelukkig gezinnetje, goede baan, leuk huis en we hebben het heel goed. Tja en zij zitten in de schuldsanering met een kind....dus of ze er nou zo gelukkig van zijn geworden?
Dat ze jullie baby naam gejat hebben vind ik echt niet normaal. Vriendschap was bij mij echt over geweest.
Ik had vroeger ook zo'n vriendin....ze praatte me zelfs na! Erg vervelend en ben me er ook flink aan gaan storen
Gatverdamme, heb zo een verschrikkelijke schoonzus. toppunt van alles: ik zwanger, zij aan het krikken geslagen en kort daarna ook zwanger. Bizar!!!! Heb haar sinds een half jaar uit mijn leven kunnen bannen. Nu probeert ze via alle wegen er achter te komen of ik het geslacht al weet, hoe mijn babykamer eruit ziet, wat ik wel of niet heb aan klachten enz enz enz.