na bevaling 1e keer erg ongesteld:s

Discussie in 'De bevalling' gestart door boefje, 14 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. is het normaal dat je als je na de bevalling voor het eerst ongesteld word dat je dan veel bloed verliest?
    of heb ik nu een miskraam dat ik peroneluk ben zwanger geraakt weer :(
    ik heb maandag de laaste pil gelikt en zit in de stop week maar werd na 2 dagen heel iets nu in eens heel erg ongesteld
    is dit normaal?
    groetjes ineke

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja dat is volkomen normaal. De baarmoeder reinigd zich. Ik bloedde meer dan na de bevalling haha... Volgende keer is weer normaal!

3. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ja klopt ik was ook vreselijk ongi. bleee ben blij dat ik dat achter de rug heb! hoop dat de 2e keer ongi minder erg is :)
    x

4. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    oja de eerste keer ongesteld bah, en veeeeeeeeeeeeeel ook zeg ik bleef verschonen :)

Nee niet om je druk over te maken, er wordt gewoon een grote schoonmaak gehouden bij jij binnen!

:)

Jammer he, was zo lekker die 9 maanden zonder dat gedoe :(

5. jha was zeker wel weer ff wat anders:S baalen net terwijl ik vandaag weer van plan was om te gaan werken:S volgende keer beter,
    gelukig dat het zo hoort scheelt weer
    heel erg bedankt

6. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    zo ik had er ook goed last van en een krampen dat ik had het leek wel alsof ik weer opnieuw moest bevallen zeg hoop ook dat de volgende keer weer normaal is

7. sweetangel100

Nou ik kan jullie vertellen... Ben ondertussen de 3e keer... en alleen de 1e keer was zo verschrikkelijk... dus er is hoop :)

8. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    haha dat is fijn om te horen zat er alweer aan te denken maar gewoon weer zwanger te worden haha ;)

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik had dat ook en ook erg veel buikpijn, de volgende menstru is al veel normaler.

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hmm dan behoor ik mischien tot de pechvogels, want mijn 2de keer was ook heftig en ben het nu nog (vandaag 7 dagen) :(Heb wel afgelopen dinsdag een spiraal laten plaatsen. Mischien daardoor dat ik het NU nog ben.

11. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Dit zijn dus echt van die dingen waar je van te voren nooit iemand over hoort praten... Ik zit nu dus echt weer (spreekwoordelijk) met mijn oren te klapperen. Ik had hier nog nooit eerder van gehoord. Getsie, zie er nu al tegenop...

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ben nog steeds op de eerste ongi aan het wachten na mijn bevalling (nu 8 weken geleden). Ik geef geen borstvoeding.

Is dat normaal? (normaal zou je toch 4 tot 6 weken na de bevalling weer ongi moeten worden, of vergis ik mij nu? niet dat ik er op zit te wachten hoor)

Groetjes,
    Ramona

13. sweetangel100

Volgens mij is dat echt heel verschillend Ramoontje... Ik was 3 weken na de bevalling alweer ongi... Geniet van elke maand dat het langer duurt zou ik zeggen :)

Zijn idd dingen waar je van te voren niemand over hoort... Ik schrok me ook dood... Bloedde echt erger dan na de bevalling... Ik was blij dat de 2e ongi weer normaal was, was al bang dat het voor altijd zo heftig zou blijven haha

14. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Ik had gisteren voor de 2e keer moeten worden :confused:

Ben al een dag te laat, zal toch niet............................. :)
    Nee grappie, lijk mij niet hihi

Misschien vandaag!

15. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Ik heb ook heel lang op mijn 1e ongi moeten wachten wel 12 weken dus ook ik ging me erg zorgen maken, wilde bijna naar de dokter gaan en toen kwam het ik ben nu pas voor de 2e keer ongi geworden en dat was pas weer 8 weken na de 1e keer. en die was ook behoorlijk heftig voelde als voor weeen. ble dus het duurt denk ik gewoon even voor dat alles weer goed op gang is. wil nu ook zo snel mogelijk een spiraal laten zetten.
    groetjes

16. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ik heb 7 weken na de bevalling een spiraaltje laten zetten. Was toen nog niet ongesteld geweest, maar heb wel heel lang gevloeid door de spiraal. Of misschien dat daar toch een ongesteldheid bij in heeft gezeten. Ik heb geen idee. Volgens mij heb ik vorig weekend wel een eisprong gevoeld, dus dan zou ik volgende week weer ongesteld moeten worden. Ben heel benieuwd. Zou er echt niet aan moeten denken om nu alweer zwanger te zijn zeg! :(

17. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    niet? haha ik ook niet hoor

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Na 7 weken? Ik moest van mijn huisarts pas na 3 maanden terug komen en als ik ongi was! :eek:

19. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Mijn vk zei dat je het het beste binnen 6 weken kon doen, omdat de baarmoedermond dan nog een stukje open is. Volgens de ha maakte dat weer niet uit... Achteraf had ik er liever iets langer mee gewacht, want ik heb behoorlijk last van de bijwerkingen....

20. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Ik hoor het al... Dat wordt dus de 1e keer een bloedbad.
    Balen, heb ik net het restje kraamverband weggegooit. Die halve pampers :p Dan toch maar ff een pamper lenen van Lucas... Hahaha :) :)
    Ik wacht wel af wanneer de 1e keer ongi weer komt. Kan me niet lang genoeg duren!

Greetz ;)

Deel Deze Pagina