slijmprop/bloedprop?

Discussie in 'De bevalling' gestart door tweety, 10 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedemoregn meiden. heb sinds gisteren een zeurderig gevoel/menstruatiekrampen onderin mijn buik. vanacht om een uur of 3 werdt ik wakker met weer oz'n gevoel alleen ook meer boven in mij buik. even wc geweest bij vegen een heel klein mm bloed dacht verder niet veel bijzonders misschien een klein kapot stukje huid en gaan slapen. nu vanaf een uur of 5 wakker met zeurderig gevoel/pijn in mijn onder rug en ook buik ga naar de wc en met vegen bloed net als bij menstruatie nu lag er in de wc een stukje stolsel/slijmprop? van ongeveer 1 cm. is het bekende propje waar iedereen het over heeft? ik schrok eigenlijk wel even. ben gister nog op controle geweest en alles was goed zou dit het beging kunnen zijn? sorry voor het lange verhaal.

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hoi meid, het zou de slijmprop goed kunnen zijn, maar helaas kan de bevalling dan nog lang op zich laten wachten :(
    Het betekend helaas niet het begin van de bevalling, kan natuurlijk wel, maar je kan weken doorlopen zo...

3. Niet meer actief

nou meid, klinkt veelbelovend. Ik zou voor de zekerheid lekker ff de vk bellen met je bevindingen! Misschien dat je een extra controle krijgt..

Ik ben bevallen met 38.6 wkn.. Begon ook met menstruatiekrampen, toen de prop en toen de plas en toen de weeën...

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    heb gebeldt en kon even langs komen ze zitten bij mij in de straat op de dinsdag morgen. hij heeft even gevoeld en heb ongeveer 1 a 2 cm ontsluiting dus het kan vandaag of morgen komen zei hij. we wachten het dus maar af ga nu ff liggen want ben al vanaf 5 uur aan het wandelen dus ff proberen te slapen nu.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Spannend hoor,

Ik hoop voor je dat het snel mag komen.

Alvast een hele fijne en voorspoedige bevalling gewenst,

:p

6. honey

honey Lid

26 feb 2006
    40
    0
    0
    hallo dames,

ik ben ook net een uurtje geleden mijn slijmprop verloren. Ik heb wat boekjes van de bieb geleend over bevallen, en daar staat in dat het nu best nog een tijd kan duren. Dat hoop ik stiekem toch, want vrijdag trouwt mijn schoonzus.... :(
    Verder heb ik wel afgelopen nacht de beroerdste nacht tot nu toe gehad, geen krampen maar ik kon gewoon niet lekker liggen. Tegen de ochtend begon ik me ook een beetje misselijk te voelen, en net alsof ik diarree ging krijgen. Dat is niet gebeurt, maar een uurtje geleden voelde het net alsof ik heel erg moest plassen. Toen ik naar de WC ging bleek ik mijn slijmprop te hebben verloren. Morgenochtend heb ik een afspraak bij de verloskundige, ik denk dat ik het maar gewoon afwacht.
    Maar ik vind het wel heel erg spannend!

groetjes, honey

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    na heel de dag af en aan weeen te hebben is de vk nog even geweest en gaat overleggen met het zh. wat ze gaan doen de ontsluiting is niet echt verder gegaan maar ze voelde wel dat het hoofdje al laag zat net foon gekregen en moet me nu gaan melden in het zh wat er precies gaat gebeuren wist ze niet zodra ik kan laat ik het weten.

8. keizerin

keizerin Niet meer actief

Heel veel succes.

9. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Spannend Tweety, je kleintje komt eraan!
    Succes.

Silly

10. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    heel veel succes.

11. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    o honey dat klinkt bekend!

ik was ook 38.5 weken zwanger toen mijn kindje kwam en mijn schoonzus moest ook die vrijdag trouwen :)

6 dagen later wad ik erbij wel met moeite van de verloskundige maar ik was er :)

ik hoop dat jou beeb ook snel komt!

en tweety succes! hoop snel dat je kleine in je arme heb

12. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Tweety en Honey, heel veel succes met de bevalling! T zal vast niet lang meer duren.

Groetjes suus

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik ben dinsdag avond om 22.24 bevallen van een wolk van een zoon. mijn verhaal staat bij geboren.

14. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Van harte Tweety!

Groetjes Suus

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    gefeliciteerd Tweety :D :D

16. honey

honey Lid

26 feb 2006
    40
    0
    0
    Hoi Tweety,

van harte gefeliciteerd. Bij mij begonnen uiteindelijk die dinsdagavond om 21.30 hr de weeen, en onze zoon is om 4.24 hr geboren op 11 oktober! Ik zal kijken of ik mijn verhaal ook kwijt kan bij geboren.

groetjes van een gelukkige honey

PS ik heb dus de bruiloft van mijn schoonzus gemist!

17. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Van harte gefeliciteerd honey met je zoon! Wel jammer dat je de bruiloft heb gemist, maarrrrrrrr je heb er iets heel moois voor in de plaats gekregen, toch? Geniet er maar lekker van.

Groetjes Suus

Deel Deze Pagina