ja, de titel zegt het al! elke keer als we hem op bed doen en ook snachts kruipt hij altijd uit zijn slaapzak, wat kan ik daaraan doen? zonder slaapzak is het nog een beetje te koud op zijn kamer, verwarming staat er niet. kan ik zijn slaapzak vastmaken ofzo? hij is nu 14 maanden!
hoe om zit de rits van de zak? als Esmee een zak aan heeft waar het rits dingetje (waar je hem open en dicht mee doet) boven zit maakt ze hem ook open maar zit dat dingetje bij de voeten houd ze hem wel aan dan krijgt ze hem niet open. (snap je wat ik bedoel?)
jama, hij kruipt er gewoon uit langs de bovenkant, de slaapzak blijft dicht é, hij doet er eerst zijn armpjes uit en zo trekt hij hem naar beneden.
Het hoofdgat inderdaad dan even kleiner maken, doe ik ook bij te grote slaapzakken, aan beide kanten een stukje innemen. Maar dan nog vind ik het raar dat zijn hele lichaam door het hoofdgat past!
Ik heb slaapzakken in maat 80 en 100cm, dus ze zijn er wel. Helaas weet ik niet waar ik ze gekocht heb, want ze zijn nog van mijn oudste. Maar als je niks kunt vinden dat zou ik ook de armsgaten en het hoofdgat kleiner maken. Het is inderdaad wel een houdini zeg
Ik heb een slaapzak van ikea en daar past ze echt niet doorheen zit zelfs aardig strak om haar bovenlijfje heen.
Bij de Hema hebben ze slaapzakken in de kledingmaten bv. 50-62 68-80 etc. Verder hebben winkels als Prenatal slaapzakken in de maten van 70, 80, 90, 100 cm.
dan is hij inderdaad echt te groot, wordt ook voor gewaarschuwd bij de hele kleintjes dat dit gevaarlijk kan zijn. ze kunnen namelijk verdwijnen in de slaapzak en dan komen ze er niet meer uit. ff shoppen bij de hema, daar hebben ze zowel zomer als winterslaapzakken in die kleinere maatjes. vanaf maat 50 al. succes joyce
ja je kan met een stikje even het hoofd en de armenopeningen kleiner maken of een beter passende slaapzak kopen (andersom aandoen en binnenstebuiten / andersom doen ze hier op het KDV ook voor de echte houdini's hihi)
maar zou je niet denken dat hij het wellicht wat warm vind IN de slaapzak? hij kruipt er tenslotte toch niet voor niets uit... zou je denken?