Ons manetje is er 'vroeg' bij (niet extreem vroeg ofzo) maar sinds een paar dagen voelen en zien we een wit puntje links onderin. Hij is nu net 3,5 maand. En hoelang kan het duren voordat het tandje echt door is?
zou kunnen maar kan ook gerst korrel zijn. bij jason was hij 19 wkn eerste tand dus en is heel snel gegan want za gamper iets en volgende dag tandje succes
Een tandje begint niet als een puntje, maar als een streepje. Een wit puntje is meestal een talgkliertje dat ook weer verdwijnt. Julia had haar eerste tand met 4 maanden en met 12 maanden had ze 8 tanden en 4 kiezen.
esmee was 9 maanden toen tandje 1 kwam. inmiddels heeft ze 7 tanden en 1 kies en er is nog een kies onder weg die zal denk wel snel door komen, ze heeft zo een dikke bult in dr mond
Eerste tandje met 6 maanden. Ze heeft nu 2 ondertandjes en 1 boventandje, het tweede boventandje is aan het doorkomen.
met 8 maanden geloof ik de eerste, nu 7 tanden en 4 kiezen. eerste wat we hier zagen was ook geen streepje, maar een sneetje in het tandvlees zonder er iets onder te zien, kan dus per kindje verschillen blijkbaar.
Hier een vroege, met 4 maanden eerste 2 onder en met 6,5 maanden 2 boven... en de 3e boven zit er ook aan te komen...
8,5 maand en geen tand te zien. Hij is wel heel erg niet te genieten dus...wie weet?! Las echter in mijn eigen babyboek dat ik pas 3 dagen na mijn eerste verjaardag een tandje kreeg!
wat leuk om te lezen, kan dus zo verschillen allemaal! Ennuh, het is zeker wel een tandje hoor, de 2 streepjes onder het tandvlees zijn ook te zien, aan de buitenkant links van een van die streepjes zit een hard puntje, dat met de dag duidelijker wordt!
Ze heeft gister op mn vinger gebeten! AU 7.5mnd is ze nu. Inderdaad zagen we ook een "gaatje" in het tandvlees, voor het tandje te zien was.
Een dag voordat hij 4 maanden was, was zijn eerste tandje goed doorgebroken. Nu heeft hij 8 tanden en 3 kiezen. Kies nummer 4 is onderweg.