Bij de eerste zwangerschap 45+ aangekomen (weegschaal gaf niet meer aan dan 130 ) Uiteindelijk 55 kilo afgevallen tot 75 kilo ca 1,5 jaar na de bevalling.... En toen weer zwanger, weer gegroeid, 25 kilo erbij. Ben nu goed bezig en ik verwacht over ca 2 maand weer op 75 te zitten. Dat is dan mooi 9 maand gezwangerd en dan 9 maand ontzwangeren. Oh ja, de BV heeft bij mij helemaal niets geholpen. Bleef steken op 90, maar het kan ook zijn doordat ik niet 1 koekje nam maar gewoon 1 pak koekjes Groetjes van Kiki (of jojo, mag ook )
Ik was in de zwangerschap ongeveer 16 kg aangekomen. Heb mij nu eergister gewogen (dus vier dagen na de bevalling) en was er toen al zeven kwijt. Per dag wordt het minder zo vanochtend was dat weer eenhalve kilo lichter. Ik baal alleen zo enorm dat mijn buik nog wat dik is. Schijnbaar duurt dat wat langer omdat ik een ks heb gehad. We gaan het afwachten. Het vocht is ook nog niet verdwenen maar dat komt omdat ik waarschijnlijk toch last had van Hellp. Ik hoop dat ik snel weer mijn eigen kleding en voor SCHOENEN aankan!
Oh en ik geef bv dus hoop dat dat ook extra kilo's gaat schelen..of tenminste ze er sneller af zijn 8)
ik woog voor mijn zwangerschap 73 kilo,aan het einde van mijn zwangerschap woog ik 102,ik ben dus in totaal 29 kilo aangekomen,en weeg nu 92.1 er moeten er dus nog hee wat kilootjes vanaf.
Ik woog voor mijn zwangerschap zo'n 73,5 kilo, op het einde van mijn zwangerschap 92 kg (ongeveer, ben vanaf 41 weken niet meer op de weegschaal gaan staan ) en weeg er nu nog zo'n 75,5 kilo. Dus ik ben eigenlijk niet ontevreden. De eerste 15 kilo waren er binnen een week af, de andere kilo's duurden wat langer. En die laatste paar, ach dat komt wel (mijn man zegt steeds: "ik vind het eigenlijk wel fijn om wat vast te kunnen houden..." dus hij zit er niet mee, ik met die kilo's ook niet, maar wil eigenlijk wel mijn figuur weer terug, maar ja, wat in ruim 9 maanden gegroeid is kan niet ineens in 10 weken weer terug bij af zijn, toch !)
Ik was op de dag van mijn bevalling 80 kilo.. Toen ik zwanger raakte was ik ongeveer 61 a 62 kilo..ik was wat aangekomen..mijn normale gewicht van daarvoor was..tsja ik schommelde nogal..tussen de 57/60 maar ik wil graag op zijn minst weer naar de 57.. Ik was 5 dagen na mijn bevalling 71 kilo.. En nu ben ik 63,8 Nog een paar kilo Ik merk wel dat ondanks dat ik wel ongezond eet..ik toch elke week wel wat afval..denk door de bv.. maar ik ben nu wel op een soort 'dieet'..
Voor de zwangerschap 83 kilo, kort voor de bevalling 81 kilo (ja echt waar). Na de bevalling weet ik niet precies, nu in ieder geval weer 79 kilo. Ik voel me héérlijk !
Ik ga nu dus iedere dag op de weegschaal staan. Het vocht van de zwangerschap gaat langzaamaan weg..gelukkig. Vanochtend was er weer 7 a 8 ons vanaf! Als dat zo dagelijks gaat ben ik een tevreden mens.