Och die pijn en niet weten wat je eraan moet doen. Ik heb na de bevalling hyperventilatie gekregen ( dacht ik ) pijn in me midden rif en straalt uit naar me borst kast. Misselijk soms zelfs duizelig en gevoel van flauw vallen. Maag tabletten meegekregen maar zelfs die helpen niet. Onder de douchen hopen dat het afzakt. 2 paracetamol erachter aan! Maar niets helpt. Het gebeurd meestal savonds maar komt nu ook regelmatig overdag voor. Wat moet ik nou en wat kan het zijn ? Ik kamp er al mee na de bevalling en dag is al 9 weken geleden. Iemand bekend hiermee ? Ik ben echt hopeloos. Zo'n zeer ik word er zo verdrietig en angstig van
Vervelend dat je zo'n last hebt. Je spreekt over hyperventilatie en maagklachten, dat zijn twee verschillende dingen. Heeft de huisarts je maag tabletten voorgeschreven? Op basis van welke klachten? Heb je meer last van je maag of van de zaken die je in de eerste alinea beschrijft? Als dat laatste het geval is dan zou het inderdaad hyperventilatie kunnen zijn en zullen maag tabletten niet helpen. Ik zou met je klachten nogmaals naar de huisarts gaan. En mocht het hyperventilatie zijn kan een ademhalingscursus wellicht uitkomst bieden. Beterschap!!