Ik wil heel graag als ik bevallen ben de naam van mijn kindje op mijn voet laten zetten, maar mag/kan dit wel als je borstvoeding geeft?
ik gaf geen borstvoeding dus weet het niet zeker, maar ik denk dat het geen kwaad kan hoor. ik heb er trouwens ook 1 op mijn voet foto staat in mijn album.
Je mag gelijk na je bevalling een tattoo laten zetten. Ze zetten tijdens de zwangerschap geen tattoo's, omdat dit stress kan opleveren voor je ongeboren kind. Ik heb zelf zo'n 4 weken na de bevalling een tattoo laten zetten op mijn pols (zie fotoalbum).
Mijn tattooman doet dit echt niet, ook niet tijdens de zwangerschap. Dat heeft niks met stress te maken, maar met het feit dat er altijd wat inkt in je bloed kan komen.
tja de 1 zegt van wel en de ander niet. Ik ben aan het afbouwen met bv en ik wil Sven zijn naam ook graag laten zetten. Mjn vader gaat dit doen en hij weet het ook niet.
Melk wordt gemaakt uit je bloed. Tijdens het tattoeeren kan er inkt in je bloed komen en zodoende in je melk. Ik zou nu geen tattoo zetten.
Ik zou ook zeker even wachten tot je gestopt bent met de borstvoeding. Volgens mij kan het inderdaad in je bloed terecht komen en dat lijkt mij niet goed. Maar echt zeker weten doe ik het ook niet.
niet alleen qua bloed maar ook qua hormonen kan de tattoo niet goed pakken is mij verteld... je herkent meteen een goede tattooman die zet hem namelijk gewoon niet...