voor de jongens werkte ik 20 tot 30 uur perweek in de thuiszorg als verzorgende (alle voorkomende diensten) toen de eerste (jelle ) werd geboren heb ik mijn contract kleiner laten maken (uren ingeleverd nu werk ik 10 tot 15 uren per week en dan alleen 's avonds en weekends dus wij hebben nooit oppas nodig (alleen 1x per maand vergadering en zo nu en dan cursus dan past mijn moeder of schoonmoeder op) manlief komt thuis en ik ga de deur uit dit is voor ons een zeer bewuste keuze en gelukkig kan het!!!!! de ene week werk ik twee avonden de andere week 1 avond en het weekend alleen 'sochtends
Voordat Jesse geboren was, werkte ik gemiddeld drie halve dagen per week. Toen Jesse 9 maand was, ben ik 1 halve dag weer begonnen, maar na precies een jaar heb ik op staande voet ontslag genomen door een onverkwikkelijke zaak, wat overigens niets met Jesse te maken had. Dus nu ben ik fulltime thuis, en ik wacht met iets nieuws zoeken tot Jesse naar school gaat. Maar ook dat zal niet meer worden dan max 2 halve dagen per week.