Ik ben op 30 maart bevallen van een lekker kereltje. Nou hoor ik van meiden om me heen die rond dezelfde tijd zijn bevallen en ook fv geven dat het merendeel alweer menstrueert. In tegenstelling tot mij! Bij de eerste gaf ik bv en bleef de mentruatie uit tot 3 weken nadat ik was gestopt met bv (1 jr gedaan) en weet dus niet hoe de "normale" gang van zaken is. De symptomen die ik had toen ik zwanger was, zijn ook weer teruggekomen. Ik ben misselijk 's ochtends, heb weer pukkels in mijn gezicht etc etc. Zijn dit symptomen dat mijn menstruatie er aan zit te komen ? ( ter verduidelijking: na 3 dgn heb ik alweer - onbeschermde- sex gehad op de manier zoals we dat al jaren doen. Zeg maar: voor het zingen de kerk uit ) en dit was niet de enige keer. Bij beide kinderen kwam de zwangerschap gepland en waren dus geen "ongelukjes" alhoewel ik weet dat je op deze manier ook zwanger kunt raken). Is het "normaal" dat de menstruatie enige tijd op zich laat wachten of is dit iets anders ? Alvast bedankt.
Inmiddels heb ik gelezen dat het nog wel een aantal weken kan duren, dus wacht ik nog even alvorens me druk te maken In ieder geval bedankt.
Zoals je zelf al zegt kan het nog even duren, maar als je klachten aanhouden misschien een keer testen? Ilja
Wanneer zou je dat dan moeten doen? Hoeveel tijd moet er dan zijn verstreken ? Kunnen deze klachten niet komen doordat ik nog maar zo kort geleden ben bevallen ? Beetje naief om het op deze manier te doen (de afgelopen 11 jaar en nog nooit mis gegaan), maar een kindje is altijd gewenst geweest alhoewel ik er op dit moment nog niet echt aan moet denken.
Wanneer en hoeveel tijd er dan voorbij moet zijn daar kan ik geen antwoord op geven. Maar 's-ochtends weer misselijk, en andere symptomen die op een zwangerschap kunnen duiden komen niet van de bevalling. Misschien je menstruatie die eraan komt. Maar zoals jezelf ook al zei het zou in principe ook een zwangeschap kunnen zijn. Ilja