Ik heb een keizersnde gehad en het herstel ging prima. Nu geef ik bv en slikte de minipil. Omdat ik ontzettend vaak het gevoel had ongesteld te moeten worden met alle bijhorende dingen zoals krampen, duizelig zijn en me gewoon totaal niet lekker voelen ben ik gestopt met de pil. Nu is dit zo'n 3 weken geleden en nog heb ik zo vaak het idee ongesteld te worden maar er gebeurt helemaal niks? Eerlijk is eerlijk, ik had even gedacht misschien zwanger te kunnen zijn omdat we toch even niet zo veilig zijn geweest na het stoppen met de pil. Maar of ik überhaupt wel al een eisprong heb gehad? Kan dit nu misschien van de keizersnede zijn dat ik zo'n last heb? Is het misschien herkenbaar voor sommige dames? Ik dacht dat het misschien aan de pil lag maar daar ben ik inmiddels mee gestopt.
Ik herken het eigenlijk helemaal niet, maar ook met de pil kun je wel menstruatieachtige klachten hebben.
Ik heb deze pil al 2x eerder geslikt ivm borstvoeding maar hoe erg ik deze keer last heb is gewoon niet normaal. Dus daarom dacht ik dat het misschien van de kzsnede kon zijn.
Kan wel,mijn dochter is bijna 4 maanden en heb soms nog wel eens last,met mijn middelste heeft t toch anderhalf jaar geduurd ...
Hier nu twee keizersnedes. Bij de eerste nooit dit soort klachten gehad (nu ook niet maar het is misschien nog wat kortgeleden om al te weten hoe het allemaal gaat voelen) wel rot voor je. Misschien dat je hormonen ook nog niet in balans zijn? Gezien de bv blijf je natuurlijk langer 'last' houden van alle hormonen
Ja dat zou kunnen idd dat het de hormonen zijn. Weet ook wel dat je daar even last van kan houden. Ben al 2x eerder bevallen en lang bv gegeven. Maar deze keer echt zo vaak en te veel last hiervan dat het gewoon niet meer leuk is. De krampen zijn soms hevig en ik voel me echt niet lekker dat ik zou willen dat ik eens goed ongi werd. Maar helaas.
Ik voel buikpijn,trekken van de wond menstruatie achtige steken,wee-achtig en pijn in me onderrug. Maar ik heb ook na de bevalling nu erg veel bloedverlies gehad en een curretage ondergaan... Ook heb ik erge verklevingen doordat dit mijn 3e ks was,is misschien wat anders als wat jij voelt,maar als je je zorgen maakt zou ik ff de ha of gyn bellen,succes!