Hey hoi... Ik heb wellicht een hele rare vraag, maar toch wil ikhem stellen. Ik slik sinds de geboorte van mijn dochter, netjes de pil. Maar.... Sinds enkele weken voel ik me niet fijn na het innemen van de pil. Dan ben ik zo misselijk, en heb enorme buikkrampen. Gisteren was 'er klaar mee' , en heb 2 testen gehaald. 1 van CB, die was negatief. en 1 van de DA. Waarop heel licht een 2de streep kwam te staan. Ik heb beide testen uit elkaar gehaald, en op beide testen een duidelijke 2de streep. Toen ik de DA-test weer in elkaar zette, werd de 2de streep ( inmiddels ingedroogd) nog donkerder.. Ik weet dat je het niet uit elkaar dient te halen voor de 'echte' uitslag, maar dit vindt ik erg vreemd. Herkent iemand dit? En eh.. Wat is nu verstandig op dit moment? Ik ga met enkele dagen weer testen, maar tot die tijd de pil blijven innemen of laten staan?...
Hallo Loran, Ondanks dat je foto's wazig zijn denk ik toch 2 streepjes te zien. Ik zou een digi test doen is die positief. Dan zou ik de pil niet meer innemen. En de rest is jou keuze. Groetjes Slaapzak
Ik zou even wachten met de pil tot je duidelijkheid hebt. Mocht je niet zwanger zijn gewoon de pil weer nemen en een condoom gebruiken. Laat je even wat weten?
Wordt gek van de onzekerheid.. Heb inmiddels vele testen gedaan, en heb nadien 2 zeer licht positieve testen gehad, en ook een aantal negatieve testen.. *zucht*
Vanmiddag naar de huisarts geweest.. Moet hetw eekend afwachten. Is er danog niets, of een lichte bloeding ( geen menstruatie, maar veel minder) moet ik weer heen.. *zucht*
snap er echt werkelijk niets meer van.. Bloeding is nu alweer bijna over.. :S * zucht * wordt weer huisarts bellen denk ik..
heb dinsdagavond een vruchtje verloren.. Moet nu een bloedonderzoek laten doen, en komt er niets uit dan naar de gyn. voor verdere onderzoeken. Huisarts vermoedt iets met de baarmoederslijm(vlies)..?..