meiden ik wil even snel wat weten... want ik zit helemaal in de stress... hebben jullie ook na de bevalling ' andere ' borsten gekregen??? mijne voelen zo zwaar aan, helemaal als ik geen bh aan heb 's nachts.... en ik heb een paar donkerbruine moedervlekachtige plekjes bij mijn tepels gekregen... ben nu als de doods dat ik borstkanker heb... ook ben ik door de pil heen 'ongesteld' (?) geworden denk ik, donkerbruin vieze troep.... terwijl ik op de helft van mijn strip was ben 4 maanden geleden bevallen en meteen aan de pil gegaan op aanraden van de VK al die tijd netjes ongesteld is er nog iemand met die andere plekjes na de bevalling op de borsten???
Heb ook "andere" borsten, maar nee geen bruine plekken. Als je bang bent dat je wat hebt, laat je dan voor de zekerheid even een HA naar kijken. Heb je daarna zekerheid.
Hey! Ik heb geloof ik ook andere borsten na de bevalling... in mn rechterborts voelde ik een knobbeltje.. niet 1 maar veel meer.. had dit niet eerder gevoeld... ben dr mee naar de ha geweest en die voelde idd ook wel wat.. moet dus over 4 weken terug komen om het te controleren... En ik ben dus ook als de dood dat ik nu borst kanker hebb.. maar ja toch denk ik dat een arts je toch ook wel gelijk doorstuurt als hij het niet vertrouwd toch??????
Ik denk dat onder invloed van hormonen je borsten zeker meer bobbeliger aan kunnen voelen als anders! In borsten zitten veel klieren die onder invloed groter kunnen worden. Die bruinige plekjes heb ik trouweens ook, maar die kreeg ik al tijdens de zwangerschap. je voelt ze ook een beetje,. ik heb er geen last van, wel jammer dat ze niet vanzelf weer zijn weggegaan. Ik maak me er niet zo'n zorgen om. Het donkerbruine bloedverlies kan oud bloed zijn, een soort doorbraakbleoding. je schrijft dat je meteen aan de pil bent gegaan, dus niet je echte ongi af gewacht? Dat verklaart een eventuele doorbraakbloeding. Hopelijk heb ik je iets gerust kunnen stellen, maar als je het niet vertrouwd, moet je altijd naar de huisarts hoor! Beter een keer te veel dan te weinig...