Met 20 weken begon de bekkeninstabiliteit met week 30 ging het iets beter en kon ik weer wat meer.......vlak voor de keizersnede was het over. Nu 14 weken na de keizersnede begon het een paar dagen terug weer terug te komen. Na de eerste werkdag had ik al last van mijn rug, dag 2 werd het iets erger en nu op dag 4 heb ik weer z'n pijn, ik kan mijn zoontje niet optillen, niet uit bed halen, niet in bed leggen,......vreselijk. Heb nu 2 dagen gewerkt en kan me morgen weer ziek melden.....ik kan niets, de trap op lopen is ware ellende, gewoon lopen vreselijk pijnlijk en vermoeiend ik ben gewoon misselijk van de pijn. En nu? Weer naar de fysiotherapeut? Dat helpt maar ff Wie heeft er ook na de bevalling weer last van gehad? Was het erger tijdens de zwangerschap of erna? Hoelang heb je er last van gehad? Wat deed jij eraan?
Toch maar weer naar een goede bekkenfysio gaan. Met een paar tips kan het zo weer minder worden Ik heb nu na 10 maanden eindelijk haast geen last meer. Alleen met lange autoritten nog en na 2 uur wandelen. Je bekken is nog erg week van alle hormonen, 9 maanden ontzwangeren zeggen ze. misschien dat je de afgelopen weken weer iets te veel hebt gedaan omdat je je zo goed voelde? Het heeft echt zijn tijd nodig is mijn ervaring. Kijk ook hoe je je kindje uit bed haalt. Als je voorover bukt, goed alle buikspieren aanspannen en door je knieen gaan.