sorry maar ik weet totaal niet of dit een stomme vraag is, of wat ik nu moet doen. vandaag hele dag niets aan de hand, rond avondeten beetje slijm met zeer lichbruine kleur bij afvegen, klein beetje in ondergoed. Na 2x plassen niets mee rte zien bij afvegen. ben 5 weken en 1 dag zwanger. Moet ik de VK bellen, of dit na laten kijken morgen? moet ik me zorgen maken?
hoi, denk niet dat je je ongerust hoef te maken hoor en anders kan je altijd de verloskundige bellen hoor. Ik weet niet of je gisteren seks heb gehad of dat je met poepen flink heb geperst, want dat kan ook een reden zijn dat je wat verliest ,al je aderen zijn daar goed doorbloed en dan kan er nog wel eens een adertje knappen. vervelend he. groetjes nathalie
hartstikke bedankt, je schrikte je echt rot, zat hier al helemaal in paniek. ik zal morgen voor de zekerheid de VK bellen, vind het niet urgent genoeg om ze 's avonds te bellen. Ik maak me wel onzettend druk en mjn man is in het buitenland voor zijn werk, dus zit ook nog eens alleen
Bruinverlies is geen reden tot zorg! Dit kan oud bloed zijn, van de innestelling nog (tot wel 8 weken heb ik me laten vertellen) of inderdaad van een ander klein bloedinkje. Succes! Neeke
ik heb vanmorgen de VK gebeld die zei dat het idd niet ernstig is. Maar vandaag had ik het weer, weer rond 18.00 een klein beetje kramp, en weet wat licht bruin/ licht roze verlies. ik maak me toch wel zorgen
mijn vraag staat ook bij miskraam maar toch: gisteren rond 18.00 had ik ineens beetje bruinverlies in mijn ondergoed en bij het afvegen, later was het weg en was er niks meer te bekennen. vanmorgen de VK gebeld die zei dat het niets ernstigs was. Vandaag om 18.00 echter weer lichtbruin/ lichtroze verlies. Ben in tegenstelling tot banner 5 weken en 2 dagen zwanger. Heeft iemand dit meer gehad? ik maak me ernstige zorgen
Ik heb het ook gehad Ik dacht dat het temaken had met mijn menstruatie die op gang zou gaan komen maar bleek zwanger tezijn... innestelingsbloeding dus...... groetjes jantina
het is ook wat lichtroze en daarom maak ik me zorgen. de VK zei dat ze toch geen echo konden doen dus afwachten. maar het hoeft dus niet erg te zijn?
Ik heb het nog steeds...bruin dan. Vandaag een echo gehad en het vermoeden is dat het komt door de groei van de moederkoek enz. Frummel doet het hartstikke goed! Elmo Edit: Ik heb van twee even 1 gemaakt, zo heb je toch de reacties bewaard.
nee peetje het hoeft dus echt niet erg tezijn... op het moment van innesteling en het er werkelijk uitkomen van bruin of roze afscheiding gaat meestal wel een dag of wat heen Niks om je zorgen over temaken dus.
Ik heb het ook gehad, ook met 5 weken en 1 dag. Zelfs een beetje helderrood. Bij mij werd ook gezegd dat het waarschijnlijk de innesteling was. Ik was ook helemaal ongerust hoor. Maar er bleek dus echt niets aan de hand te zijn.
Ik heb het ook nog steeds, bruinverlies, zelfs met vliesjes enzo, beetje ranzig. Vanochtend de gyn gebeld en die durfde er niets over te zeggen, ze zei alleen 'het klinkt hard, maar als het misgaat kunnen we het niet tegenhouden'. Ik moet dinsdag gelukkig weer komen voor een echo, dus ik ben best een beetje in spanning. Heb vandaag ook wat ongi krampjes...
Dat zei mij ivf arts dus ook...we kunnen het toch niet tegenhouden... Je moet maar hopen dat het goed blijft gaan, dat is het eigenlijk. Nogmaals succes meid! Maar het komt echt vaker voor. Elmo
tja ik had het vanmorgen weer bij persen deze keer, bruin/donkerrood. ik zal proberen me geen zorgen te maken. mijn VK kan geen inwendige echo maken anders zoude ze al wel iets kunnen zien
de vk kan geen inwendige echo doen maar het ziekenhuis wel waarom stuurt ze je niet gewoon door zon stress is ook niks meis gewoon erop staan dat ze je door verwijst. succes
Hoi, Ik wil je niet bang maken, maar zo is bij mij mijn miskraam op gang gekomen. Maar het kan inderdaad ook zijn dat het niets is. Dat ze geen echo kunnen maken is onzin. Bij mij is het met 5 weken en 6 dagen fout gegaan en ik kon gewoon langskomen voor een inwendige echo. Ze zien niet veel, maar wel wat nodig is. Als ik jou was zou ik er wat op aandringen. Al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust. cindy
hoihoi, ik heb dit anderhalve week lang ook gehad....roze, bruin, oranje en geel. Ik maakte me enorm zorgen. Na die anderhalve week is het van de een op andere dag verdwenen zeg maar. Toen heb ik hier ook wat gevraagd en gezocht en ben ik ook gerustgesteld door andere zwangeren dat het er bij hoort. liefs anita
ze hebben me vanmorgen doorverwezen, kon gelijk om 10.30 terecht. ik was compleet over de flos. Bij de inwendige echo konden ze op 5+ weken natuurlijk niet veel zien. Wel zagen ze het dooier zakje en dat deze intact was en dat deze hoog in de baarmoeder zat. Er was nog geen hartactie, maar daar was het ook nog te vroeg voor. Voor 5 weken zag het er uit zoals het eruit hoort te zien. Over 2 weken mag ik terug komen. Ik blij dat alles goed was natuurlijk. heb net wel weer wat rood bloedverlies gehad bij het afvegen, 1x en dan is het weer weg. Het bruinige houdt wel aan. vreemd allemaal
hoi, zie je nou wel. Als je aandringd doen ze het wel. Ik hoop dat je nu een beetje gerustgesteld bent. Veel succes met je zwangerschap verder, en maak je niet te druk. cindy