Na bevalling zwaar ongesteld.

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door 19831, 27 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 19831

19831 Actief lid

16 mrt 2012
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

11 maanden geleden bevallen en nu 3 maanden weer ongesteld. Maar veel meer bloedverlies en stolsels. Ik weet dat vaak de eerste keer erger is maar hebben hier meer meiden last van en blijft het?

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik had het ook na mijn bevalling, maar werd al snel weer zoals voorheen. Nu moet ik zeggen dat ik inmiddels ook weer gewoon anticonceptie gebruik, daardoor is het nog minder geworden....

3. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Ik heb nu mijn eerste menstruatie na de bevalling gehad en die was echt rete heftig! Ik liep gewoon compleet leeg, stolsels heb ik altijd wel gehad dus daar schrok ik niet van.
    Maar zo heftig als het was, is een tijd geleden geweest. Namelijk voor ik aan de pil ging. Het was ook 1 van de redenen waarom ik toendertijd aan de pil ben gegaan. Nu ben ik ook weer aan de pil begonnen, dus hopelijk is het de volgende menstruatie weer iets normaler.

4. Lot1909

Lot1909 Actief lid

3 nov 2012
    152
    15
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben ook pas ongesteld geworden. Precies op de dag af: 13 weken na mijn bevalling. Ben het een week geweest (verliep zoals normaal) op dag 1 weer met de pil begonnen.
    Na 1 week menstrueren dacht ik er van af te zijn. Paar dagen normale afscheiding. En nu sinds een week weer 'doorbraak' bloedingen. Dan weer een dag wel dan weer niet. Over een week is m'n pilstrip op en mag ik weer ongesteld worden.... *zucht*
    Ben er dus al een maandje zoet mee. Hopelijk daarna alles weer normaal?!?!?!

Deel Deze Pagina