Na bijna 16 weken zwangerschap, dag lieverd

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Bouwjaar1979, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauw

    Mauw Fanatiek lid

    4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    +1!!!!!!!!

    Gefeliciteerd! Ik begrijp je angst heel goed, maak dit ook bespreekbaar. Krijg je extra controles?
     
  2. Gefeliciteerd Bouwjaar wat een supernieuws.. hoop enorm dat alles goed blijft gaan deze keer.
    Hier zelf in het ziekenhuis extra uitgebreide echo's gekregen, met 12 weken was alles al bekeken wat normaal bij de 20 weken echo wordt bekeken en bij 18 weken de GUO gehad.. de rest van de echo's bij normale echobureau waar de verloskundigenpraktijk mee samenwerkt. Eng waren de echo's zeker, ik had ook nog eens enorme bloedingen, maar is allemaal goed gekomen. Ze hielden hier ook enorm rekening met mijn angst. En onthoud dat de kans op nog een keer hetzelfde enorm klein is. Dat heb ik mezelf ingepraat: dit overkomt ons niet nog een keer, de kans op nog een keer is er haast niet, etc etc. (ook al denk je van de kans was vorige ook superklein waarom zou het nu dan wel goed zijn.. maar die gedachte heb ik verdrongen).

    Wens je een goeie zwangerschap toe!

    Hier landde het pas toen ik 37 weken zwanger was ofzo :D ik heb zelf veel moeite gehad met het hechten aan mijn kleintje.. maar toen hij was geboren allemaal goedgekomen hoor.
     
  3. Tante S

    Tante S Nieuw lid

    2 mei 2013
    3
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lieve bouwjaar,

    De tranen zitten weer in mijn ogen bij het lezen van je verhaal.
    Afschuwelijk is het om dit mee te maken.
    Helaas heb ik het half april hetzelfde meegemaakt, ik was 16,5 week zwanger.
    We moeten verder maar het blijft zo ontzettend moeilijk.
    Dit jaar zou leuk moeten zijn voor ons, en inderdaad net als wat jij zegt wat hebben we misdaan dat dit ons moet overkomen?

    Als je wil praten ( prive) mag je altijd een bericht sturen.

    Sterkte!

    Sharine
     
  4. Bouwjaar1979

    Bouwjaar1979 VIP lid

    20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Thx allemaal voor de felicitaties.

    Ik weet niet precies hoe gaat gaat lopen, ik moet de gyn nog bellen

    @babyengel Wat verrot dat je ook nog bloedingen had. Ik kan me voorstellen dat het pas laat geland is. Soms denk ik dat ik me het besef en soms is het net een droom en wordt ik straks wakker.

    @Sharine Sterkte, voor jou is het nog echt vers van de pers.
     
  5. Lun

    Lun Niet meer actief

    Lieve Bouwjaar, van harte!
    Het is lastig om blij te zijn, dat herken ik. Maar dit kindje heeft ook recht op jullie volste vertrouwen!
    Geniet, het is jou beurt!
     
  6. Lovare

    Lovare Fanatiek lid

    12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Je hebt flinke pech gehad met je vorige kindje.
    Ik wil je feliciteren met je nieuwe zwangerschap en ik wens dat dit kindje gezond ter wereld komt en mooi oud mag worden!
     
  7. dimples

    dimples Lid

    13 mei 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    wat een verschrikkelijk verhaal. tranen in de ogen als je het leest.

    wel super dat je nu zwanger bent, proficiat, ik wens je veel sterkte en kracht toe.
     
  8. Dyson

    Dyson Fanatiek lid

    8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Gefeliciteerd bouwjaar!
    Ik denk vaak aan je verhaal, je avatar grijpt me ook altijd enorm aan. Het is je enorm gegund om een mooie, gezonde zwangerschap te hebben!
     
  9. Babje

    Babje Lid

    29 apr 2013
    6
    0
    0
    Gefeliciteerd bouwjaar! En (probeer) geniet van je nieuwe zwangerschap.

    Maandag 13 mei kwam onze Stein* na 16 weken zwangerschap op de wereld. Bij mij waren de vliezen gebroken en er was geen houden meer aan.
     
  10. Bouwjaar1979

    Bouwjaar1979 VIP lid

    20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @dyson tja m'n avatar kan ook confronterend zijn voor sommige mensen. Toch laat ik m staan. Het is mijn kindje en die hoort erbij.

    @ Babje.. :(
     
  11. Delta

    Delta Niet meer actief

    Gefeliciteerd Bouwjaar, dit keer moet het goed gaan!
    Liefs
     

Deel Deze Pagina