Hoi hoi allemaal, Zoals de titel zegt, ben ik dmv ICSI 3 zwanger geraakt! Heb gister een diudelijke positieve test gehad! Wij zijn in maart 2008 begonnen en ik had al vrij snel een voorgevoel dat het bij ons niet zomaar zou lukken. Omdat ik steeds onzekerder werd, hadden we besloten om in oktober naar de ha te gaan. Na een zaadtest bleek het zaad van vriendje niet goed te zijn. Enige optie...ICSI...ik was echt 'blij' dat we het snel hadden doorgepakt, want nu konden we echt beginnen! De 1ste ICSI was in deventer icm zwolle. Er waren 8 bevruchte eicellen, waar er eentje van werd teruggeplaatst en 2 ingevroren. 12 dagen na punctie werd ik ongesteld...1ste poging...mislukt. Toen de 2 cryo's...ze werden teruggeplaatst en dat ging 8 dagen na punctie al fout...de gyn vond dat erg vreemd, maar het was toch echt zo! 2e ICSI ook in deventer icm zwolle...er waren 5 bevruchte eicellen, 2 teruggeplaatst en de rest weggegooid. Ook die poging ging na 12 dagen na punctie mis... Geen cryo's, dus ICSI 3 was een feit! En toen hebben we de beslissing genomen om naar Dusseldorf te gaan. Daar vriezen ze alle embryos in, want ze zijn er heilig van overtuigd dat je ook van een redelijke kwaliteit zwanger kunt raken... Eind januari hadden we intakegepsrek. Nav mijn verhaal over mijn snelle menstruatie naar terugplaatsing zou ik na de tp suprefact krijgen ter ondersteuning. (neusspray) Als ik ongesteld werd, mochten we beginnen! Dit keer het korte protocol en 12 februari kregen we een telefoontje dat er 7 eitjes bevrucht waren. Er zouden er 2 teruggeplaatst worden en de rest ingevroeren. 13 februari was het zover, Quick en Flupke werden teruggeplaatst! En toen maar wachten! Toen ik over de 12 dagen na punctie was, begonnen we een beetje hoop te krijgen, maar waren wel heel sceptisch...we konden geloven ooit een positieve test in handen te hebben... MAARRRRRRRR...dat gebeurde dus wel! Gisteravond kwam er binnen een halve minuut een duidelijke streep te staan! IK BEN ZWANGER!! We zijn nog wel voorzichtig, maar we genieten ook! Zover ben ik nog nooit geweest! Liefs Loesie
JIEHAAA!!!!! gefeliciteert wat een goed nieuws, genieten nu hoor! Hopelijk voel je je goed, hup die roze wolk op.
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ben blij voor jullie!!! En wat een leuke namen he....Quick en Flupke
Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, Loesie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geweldig gefeliciteerd!!
Dankjullie wel voor al die lieve reacties! Gisteravond zijn we meteen naar schoonouders gegaan, die waren bij schoonzus en zwager, dus 2 vliegen in 1 klap. We hadden een rijstekorrel ingepakt en een gedichtje erbij. We kwamen daar en zeiden dat de spanning ons teveel was en dat we er even uit wilde... Toen zaten we en gaf ik het pakje aan schoonmama en zei dat we een kleinigheidje hadden, omdat we zo vaak de auto mochten lenen naar Dusseldorf en omdat ze de behandeling voor ons eerst voor hadden geschoten, omdat wij aan het sparen zijn voor de bruiloft en we nog geen bericht hadden gehad van verzekering. Ze pakt het uit, een luciferdoosje...kijkt er in...wat is dat?! Een rijstekorrel?! En ze kijkt me aan. En op dat moment geeft vriendje het gedichtje aan schoonpapa. Dat ging zo: Lieve opa en oma, Een rijstekorrel, nu snappen jullie het vast niet meer, maar het staat ergens voor, want zo groot ben ik nu ongeveer. Ik zit nog maar net in mama's buik, iets meer dan 4 weken, en ik heb het hier nog lang niet bekeken. Ik ben nog maar heel klein en jullie kunnen mij nog niet zien, maar mag ik als ik later groot ben, ook bij jullie spelen misschien? Jullie zijn met jullie 2 kleinkinderen al zo blij, maar lieve opa en oma, kan er nog een 4e bij? Liefs Uk! Nou, schoonpapa begon al te huilen bij lieve opa en oma en bij het 2e couplet had schoonmama hem ook door en die barstte ook in huilen uit! Vriendje en ik toen ook! Mijn ouders waren niet thuis en die wonen een uurtje verderop, ds daar gaan we vanavond naartoe...en naar mijn zussen! Normaal gesproken zouden we nog even wachten, maar omdat ze precies op de hoogte zijn van hoe en wat, kunnen we het niet voor ons houden! Liefs
Loesie, wat geweldig, gefeliciteerd! Ik moest ook echt even een traantje wegpinken bij je gedichtje, wat mooi om het ze zo te vertellen! Ik wens jullie heel veel geluk, geniet van dit mooie wonder!
Loesie: Van harte gefeliciteerd met dit super goede nieuws, helemaal geweldig !!! Kan me voorstellen hoe je je moet voelen, wij waren 3 jaar bezig en klaar voor start IVF, maar op de valreep spontaan zwanger. Onwerkelijk, vond je niet toen je de test gedaan had ? Nou geniet er lekker van. Heel veel succes met alles. Liefs Hope76
Jaaaaaa lieverd eindelijk hier een topic Ik had gelijk hihihih ik vind het nog steeds geweldig ahahaha. Ben zo blij voor jullie!!!
Loesie, wat geweldig! Ik zit hier gewoon een potje mee te janken met je, zie al helemaal voor me hoe dat ging met de rijstkorrel en het gedichtje. Wat mooi! Ik wens je heel veel geluk en duim heel hard dat ukkie blijft plakken.
van harte gefeliciteerd, geniet ervan jullie geduld is eindelijke beloond. Mag ik vragen naar welke kliniek in dusseldorf jullie geweest zijn? Groetjes, griekie
Wat een leuke reacties!!! L78, haha, werd je er emo van meid! Het was ook echt geweldig! Komen net bij ouders vandaan en die reageerden net zo! Ook helemaal in tranen! Ook zus was helemaal emotioneel! Wat is dat leuk zeg, om dit nieuws te vertellen! Hope, jeetje zeg! Dat is echt super!!! Ik hoopte ook altijd dat dat mocht gebeuren, maar helaas niet! Geniet je net zo erg als ik?! Griekie, wij zijn naar het kinderwunschzentrum geweest. www.ivf-duesseldorf.de. Daar kun je op de NL vlag klikken en dan springt ie over op nederlands! Bij jullie gaat het ook niet vanzelf lees ik...waar loop je nu dan? Welk ziekenhuis? Elif, jaaaaaaaaaaaa, jij hebt echt een goed voorgevoel! Nu maar hopen dat het bij Snippie ook klopt! Meiden, ik ga slapen! Liefsssssssss