Eindelijk is het zover... zoveel moeten doen om zwanger te worden en dan als we stoppen met alles word ik gewoon natuurlijk zwanger!!! Wij verwachten een kindje midden november... ons 2de wondertje is op komst! We zijn zo blij da we't wel van de daken zouden kunnen schreeuwen.. maar alleen de dichte familie mag het momenteel weten. Er was eerst nog serieus twijfel. Maandag HCG van 102 wat laag was volgens de lengte van de zwangerschap. Maar ik ben super onregelmatig dus daar konden we niet verder op. Gisteren bij de gyn geweest en er was niets te zien... wij super bang natuurlijk. Vandaag dan terug bloed laten trekken om te zien of het gestegen was en ...ja hoor!! Van 102 op maandag om 14u naar 254 vandaag om half 11!!! Dus op minder dan 48u meer dan verdubbelt...kan dus alleen maar super goed zijn!!! WHIIIIIIIIIIIIII....
bedankt allemaal! Nu dinsdag mogen we bij de gyn gaan. Spannend!!! Ik had bij Keano een moeilijke zwangerschap met heel veel bruinverlies dus word ik nu meer in het oog gehouden... Ben benieuwd of hij al iets zal zien... Dit weekend gaan we eens naar de zee, zo zal het snel dinsdag zijn!! hihi.