weer zwanger na mk in jan.

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door joyce26, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoi meiden,
    ik heb nu toch me banner maar aangepast ookal vind ik het nog eng maar ik ben toch echt weer zwanger!!!! tis ontzettend snel gegaan allemaal en ben daardoor ook erg bang dat het weer mis zal gaan bij elk krampje/steekje denk ik nee alsjeblieft niet behoorlijk onzeker dus.
    toch ga ik proberen te genieten 17 mrt heb ik intake bij de vk en 22 maart de eerste echo tot die tijd hoop ik dat onze kleine schat zich goed vasthoud aan me :D
    groetjes en liefs joyce
     
  2. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    12.958
    408
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Meid ik hoop dat het deze keer goed blijft gaan. Gefeliciteerd en probeer te genieten van je zwangerschap:)
     
  3. Truus21

    Truus21 Niet meer actief

    Gefeliciteerd en hopelijk blijft het goed gaan!
     
  4. Fluffi

    Fluffi Niet meer actief

    Van harte gefeliciteerd.

    Liefs Fluffi:)
     
  5. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hoi joyce,

    ik heb ook in januari een miskraam gehad en was ook weer gelijk zwanger.

    De onzekerheid en angst herken ik heel goed, heb ik ook heel erg last van. Dit zal wel weg gaan als we een goede echo hebben gehad.

    Meis, ik ga duimen voor je dat deze baby wel blijft plakken.
     
  6. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    dames bedankt allemaal :D

    @ kwebbelsnoes ja ik hoop dat de dagen/weken een beetje snel voorbij gaan haha pas na een goeie echo zal de angst wat minder worden denk ik ook als ik de weken voorbij ben dat het mis ging zal ik er iets meer vertrouwen in hebben nu is het allemaal nog zo spannend en eng.
    ik duim ook voor jou meid dat de beeb zich goed vasthoud aan je en dat je over een maand of 8 een prachtig wondertje in je armen mag hebben. en natuurlijk gefeliciteerd :d

    groetjes liefs joyce
     
  7. Moonfairy

    Moonfairy VIP lid

    12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!:) ik ga hard voor je duimen dat dit wondertje blijft zitten!!
    En dit geld ook voor kwebbelsnoes!;)
     
  8. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    gefeliciteerd!
     
  9. marisje83

    marisje83 Actief lid

    1 feb 2010
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd
     
  10. Rodi

    Rodi Actief lid

    20 okt 2009
    208
    0
    0
    Drenthe
    Gefeliciteerd! Uit ervaring weet ik hoe spannend het is nu. Ik duim voor je!
     
  11. nbroen

    nbroen Fanatiek lid

    22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Lieve Joye,
    Gefeliciteerd met je zwangerschap meid!
    Ik ken je angsten maar al te goed helaas...
    Afgelopen Juli zijn wij ons kindje verloren met een zwangerschap van 20 weken..daarvoor en erna ook vmk gehad..
    Ook ik heb positief getest op 14 februari:D we lopen dus zo'n beetje gelijk op;)
    Gelukkig mogen wij al 3 maart voor de echo komen bij de gyn..mischien is er dan nog wel niks te zien hoor, maar de gyn wil vanaf dan iedere week een echo maken om het in de gaten te houden..
    Ik denk ook steeds dat het mis gaat...heb af en toe een gevoel alsof ik ongi moet worden en steekjes in mijn buik...
    Ik probeer zoveel mogelijk positief te blijven, maar het blijft moeilijk om vertrouwen in mijn lijf te houden nu het al zovaak mis is gegaan..
    Ik weet dat we het kunnen want we hebben een hele mooie meid hier rondlopen.....
     
  12. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    @nbroen,
    dank je wel en jij ook gefeliciteerd :D
    jeetje wat erg meid met 20 weken denk je toch al in de `veilige zone` te zitten.
    ja idd die angst bij elk steekje en elk krampje wat ik voel pfff gisteravond bijv we zaten in de auto op weg naar huis en ik kreeg ineens weer paar keer een heftige steek links van me buik die steek voelde ik ook toen het misging dus ik gelijk daar gaan we weer bij thuiskomst gelijk naar de wc gegaan maar niks aan de hand gelukkig.
    ik mag helaas pas voor de echo op 22 maart dat duurt nog zo verschrikkenlijk lang maja niks aan te doen.
    uurtje terug heb ik nog een cb test gedaan ondanks dat ik toch best wel wat gedronken had kwam dit binnen 30 seconden tevoorschijn haha urine was er nog niet eens goed doorheen of de plus stond er al. en toch blijft het eng maar ook ik weet dat ik het kan heb hier 3 super kids rondlopen (van vorige relatie) maar dit zou de eerste worden van me huidige partner en mij.
    heel veel succes meid en hopenlijk mag je 3 maart je wondertje op de echo bewonderen :D
    groetjes en liefs joyce
     
  13. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    dit was die test dus haha word nu al vergeetachtig
    groetjes en liefs joyce
     
  14. naomi33

    naomi33 Bekend lid

    18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    gefeliciteerd :D geniet ervan !!!
     
  15. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.005
    894
    113
    GEFELICITEERD!!!

    Geniet er van!

    Groetjes
     
  16. Ennas86

    Ennas86 VIP lid

    19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    gefeliciteerd!
     
  17. nbroen

    nbroen Fanatiek lid

    22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Ja dat was best wel heftig...heb ook een flinke tijd in de ziekte wet gezeten hierdoor....ben net eigenlijk weer aan het werk sinds 1,5 maand. Ik heb ook af en toe steken in mijn buik en een zeurderig gevoel..ik word hier erg onzeker van...ook heb ik steeds last van mijn onderrug! Vanmorgen een digitale test van CB gedaan met indicator gedaan...stond netjes op zwanger 1-2 weken (dus 3 a 4 weken). Ik hoop dat het snel 3 maart is en dat ze dan al iets kunnen zien, anders moeten we nog even wachten...
     
  18. babygirl27

    babygirl27 Actief lid

    8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Ik ken het onzekere gevoel. Ik ben ook weer zwanger na een MA vorig jaar. We zijn 15 rondes bezig geweest. Ik voel ook vanalles en iedere x vraag ik me af; zou het wel een goed gevoel zijn. Ik ben ook erg onzeker. Gelukkig dinsdag de volgende afspraak want we zouden eigenlijk de MMM in gaan. Ik betrek het onzekere gevoel ook helemaal op mijn buik, hebben jullie dat ook?
     
  19. babygirl27

    babygirl27 Actief lid

    8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Maar van de andere kant denk ik nu wel, eerste 4 weken zijn voorbij. Kindje zit nog in mijn buik. Nog 2,5 week tot de eerste echo, gewoon even volhouden. Heb al een keer een MA gehad dus waarom zou het deze x ook mis gaan? Dat zal niet. Bij zoveel vrouwen gaat een zwangerschap goed, nu ook maar es vertrouwen in mijn eigen lichaam hebben.

    Sorry, veel info op de vroege morgen...

    Groetjes Yvonne
     
  20. nbroen

    nbroen Fanatiek lid

    22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Wow, jij mag al snel naar de gyn toe...ik hoop dat ze dan al iets kunnen zien meid, zodat je onzekere gevoel af gaat nemen. Helemaal weg gaat het volgensmij nooit!
    Ik probeer ook vertrowen te hebben in mijn lijf, maar ja na 7 vmk en een vroeggeboorte is dat best lastig hoor...
    Ik denk dat ik pas een beetje kan gaan ontspannen als ik de 20 weken echo heb gehad en alles blijkt goed te zijn..
     

Deel Deze Pagina