na bijna 2 jaar wachten

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Argos, Jul 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linbabylin

linbabylin Bekend lid

Aug 28, 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Gefeliciteerd!!!!

En even over dat roken ik ben nu 7 weken helemaal gestopt. daarvoor 6 weken 2 op een dag gerookt.
    Wij hebben een icsi behandeling en hebben minder kans als ik door bleef roken. Daarom ben ik gestopt. Anders zou ik ook stoppen als ik zwanger zou zijn dus waarom niet wat eerder.
    Maar het is ind heel moeilijk, maar niet onmogelijk! En ik zou het niet kunne opbrengen om tijdens een zwangerschap te roken.
    Maar ja dat is ieder voor zich. juist vanaf een week of 4 zwangerschap kan het veel kwaad.
    Ik heb het genoeg om me heen gezien te kleine baby's en baby's met astma.
    Maar zo te lezen allemaal toppers hier! Ik weet hoe moeilijk het is, maar het idee aan je baby maakt veel goed denk ik.

Daarnaast wil ik daarna ook echt niet meer beginnen met roken, ik vind het zelf vreselijk rokende moeders.

En voor diegene die er nu echt voor gaan. HEEEL VEEL Succes!!!! Ik raad aan suikervrije kaugom! Helpt soms echt even hoor bij de moeilijk momenten!

U CAN DO IT

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Gefeliciteerd :)

3. shirleyr1990

shirleyr1990 Nieuw lid

Jul 10, 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!
    Ik ben nu ongeveer 8 weken zwanger, en heb 5 minuten geleden besloten om ook te stoppen met roken. Merk ook dat het gewoon een gewoonte is, dus dat kan ik ook afleren..

4. vondebs

vondebs Bekend lid

Oct 16, 2009
    684
    0
    0
    Veel succes. Hoop dat je het volhoudt. Ik ga morgen ook nog is proberen:(

5. skimms

skimms Actief lid

Apr 25, 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!!
    En echt stoppen met roken hoor...een oud collega van mij rookte haar hele zwangerschap en kreeg de nodige complicaties waar je echt niet op zit te wachten :(
    Het is vast moeilijk, maar probeer aan je babietje te denken!

6. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

May 31, 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    gefeliciteerd !!!

7. Yara84

Yara84 Lid

Jul 10, 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat was lang wachten, wat ontzettend fijn dat het dan eindelijk zover is!! Blijft altijd een wonder hè.... Gefelicteerd!

8. Argos

Argos Lid

Apr 24, 2012
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is inderdaad een enorm wonder. We kunnen ons geluk niet op al blijven we nog wel onzeker. Straks wordt het ons weer afgepakt.

Maar positief blijven!! Ben nog steeds gestopt met roken, dus dat gaat helemaal goedkomen!

9. loetjemegs

Apr 10, 2012
    86
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd!! Goed dat je gestopt bent, same here. Heb het heel af en toe nog moeilijk..de momentjes maar gewoon afleiding zoeken. En voor de dames die willen stoppen en het lukt maar niet
    Stivoro - Zwangerschap

10. loetjemegs

Apr 10, 2012
    86
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    En dan deze vragenlijst bedoelde ik..heb er zeker wat aan gehad..enne misschien een idee om ergens nieuw topic te openen? Kunnen we elkaar beetje steunen..zal er 1tje openen in gezondheid..
    Stivoro - Wie of wat helpt je

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Van harte gefeliciteerd! Ik hoop je gauw te volgen over 2 dagen zijn wij ook alweer 2 jaar bezig icl. anderhalf jaar MMM dit geeft mij wel hoop. Succes 26 juli mijn duimen draaien!

12. janneke7

janneke7 Actief lid

Aug 30, 2011
    227
    0
    0
    Gefeliciteerd meiden die zwanger zijn!!!!
    Maar roken is heeeeeel ongezond en al helemaal voor je baby!!!
    Als je pas stopt als je weet dat je zwanger bent, heeft de bevruchtig +/- 2 weken daarvoor plaats gevonden dus dan rook je al een paar weken en je bent zwanger.
    De eerste maanden zijn zo belangrijk!!!

Sorry, maar als je zelf zo graag zwanger wilt worden vind ik het toch moeilijk om te lezen hoe jullie er mee omgaan.:(

Succes :)

Share This Page