Dank jullie wel Heb even hele spannende dagen achter de rug, nadat ik zondagochtend een klein beetje bloed verloor. Gisteren meteen ziekenhuis gebeld, en kon vanmorgen komen voor een echo: en we hebben een kloppend hartje gezien!!! We waren helemaal verbaast, we hadden ons al voorbereid op het ergste. Nog heel erg vroeg, en de vorige keer ging het mis tussen de 8-9 weken, maar de volgende stap is weer gezet! Een kloppend hartje! Volgende week weer een echo. Hopelijk blijft het nu goed gaan! Ik ben ondertussen ook gestart met het spuiten van bloedverdunners. Doe mee met de ALIFE2 studie, en ben geloot om te spuiten (was ik ook wel blij mee). Hopelijk is dat net het zetje wat ik nodig heb!
Super dat jullie een kloppend hartje zagen! Ik duim voor je dat alles gewoon helemaal goed blijft gaan!
Ik kan me voorstellen dat het nog even spannend blijft, maar wat super dat jullie een kloppend hartje hebben gezien! Ik blijf duimen dat het goed mag blijven gaan...
Wat fijn dat jullie al een kloppend hartje hebben mogen zien! Ik duim voor je dat het goed gaat allemaal. En fijn dat je bent uitgeloot met die bloedverdunners, geeft toch een wat prettiger idee lijkt me.
Wat een geweldig nieuws en wat spannend. Ik ben benieuwd naar de echo. Fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien.
Vandaag (weer) echo gehad, met 9 weken 2 dagen en alles is nog steeds goed!! Hartje klopte en was mooi qua grootte! Bloedverdunners spuiten gaat ook prima, het is fijn om wat doen eigenlijk.
Gefeliciteerd panda!! Als ik jullie was zou ik er nu ook echt vertrouwen in hebben hoor, nu al zoveel goede echo's en precies op schema dat moet goed komen!
Oh wat fijn! Hoop zo dat het jullie straks kunnen haan genieten van deze zwangerschap en een prachtig kleintje!