Meid wat moet je dit een ontzettend goed gevoel geven! WIj ook na 3 jaar en MMM voor het eerste een positieve test in handen. Nu komen er spannende weken aan.. pfff... ik heb er nu al meer moeite mee dan de afgelopen 2 wachtweken! Ik mag met 8 weken naar het ziekenhuis voor een echo... en jij?
Gefeliciteerd!! Ik weet hoe het is, moest zelf 5 jaar wachten tot de eerste positieve test. Geniet ervan!
Wat heerlijk hè . Ja ik herken het onwerkelijke gevoel. Alle moeite,tranen,teleurstellingen worden eindelijk beloond!! Van harte gefeliciteerd!!!
dames erg bedankt voor de felicitatie, en meiden die ook zwanger zijn, jullie ook gefeliciteerd. ik geniet van elke moment
Van harte gefeliciteerd, ik duim dat je over een maand of 8 een gezonde wolk van een beeb in je armen mag sluiten! Op naar een super zwangerschap meis!!
Gefeliciteerd!!! Echt super! Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik na 4 jaar ziekenhuisbehandelingen bij de 2e IVF behandeling ook zwanger ben geraakt!! JEEJ!!
Ow wauw, meis! Wat heerlijk voor je!! Ik hoop op een heel voorspoedige zwangerschap voor je en dat jullie lange wachten over een tijd maar mag worden beloond met een prachtig klein mensje!