Helaas na een zwangerschap van 9 maanden is levenloos ter wereld gekomen Anna-Malu Mireille Emma. Geboren op 25 april om 5.38 uur. Wou even aandacht vragen voor deze mooie prinses die helaas veel te vroeg een sterretje is geworden.
jeej...wat erg,heel veel sterkte en kracht toegewenst met deze zware gebeurtenis ook voor jouw natuurlijk!
jeetje wat erg zeg! pff krijg er gelijk kippenvel van heel veel sterkte gewenst voor de ouders en ook voor jullie!
Ik wens de ouders en jou heel veel sterkte met het verlies van het kleine wondertje met prachtige namen!
Morgen is de crematie van dit mooie vlindertje. Iedereen ontzettend bedankt voor de reacties. Ga dit ook laten lezen aan de ouders. Zal ze goed doen. Morgen gaan we een hele mooie uitvaart beleven, worden er balonnen opgelaten en gaan we toch ook beschuit met muisje eten. Lieve Anna-Malu... 9 maandjes bij je mama in je buik. Ook je papa wou je graag leren kennen Samen met jou je eerste stapjes Je kleine handje vasthouden om je te beschermen Helaas mocht het niet zo zijn Helaas ben je nog voordat je het eerste zonlicht mocht zien, weggenomen uit ons midden. Helaas hebben je ouders je niet mogen zien opgroeien Maar ooit komen jullie elkaar weer tegen en tot die tijd kijk je vanaf je wolkje toe. Rust zacht mooie prinses!
Wat een verschrikkelijk nieuws. Krijg er tranen van in mijn ogen... Waarom toch... Een mooi gedicht. Hebben ze enig idee waar het meisje aan overleden is? Heel veel sterkte!
brute pech waarschijnlijk. Ze zijn donderdags nog op controle geweest en echt alles was super. bloeddruk, suiker hartje echt alles. Ze heeft het kindje nog gevoeld die dag en toen de verloskundige kwam kon ze geen hartje meer vinden. dus helaas op de dag van de bevalling overleden. Het was een hele mooie uitvaard. Ontzettend emotioneel en zwaar. Maar zo ontzettend mooi.
Echt verschrikkelijk... Wat kan het leven toch ontzettend hard, gemeen en rot zijn. Ik wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen!
echt verschrikkelijk. Wonen de ouders van het kindje aan de andere kant van Dordrecht aan het water? als ik vragen mag. Had het gisteren met iemand over 2 personen die ook hun kindje zijn verloren en exact hetzelfde verhaal Vind echt verschrikkelijk gewoon
Heel veel sterkte met dit verschrikkelijke oneerlijke verlies.. Ik hoop dat je de kracht kan vinden om deze mensen te steunen, en dat er maar heel veel lieve mensen voor hen zijn!!