Echt heel vervelend voor je.Ik hoop dat je gauw van de pijn en bloedingen af bent, en door kan naar de volgende ronde.Sterkte bij de gyn.Ik denk aan je. Dikke knuf van mussie
Na een hoop ellende afgelopen weekend (zie mijn verhaal hier verderop) weet ik dat na mijn mislukte curretage mijn HCG afgelopen zondag nog op 32 lag.
ik heb het gelezen Piet heel vervelend allemaal, zo zie je maar ieder vrouwenlichaam is weer anders, ik dacht trouwens na een curretage helemaal geen HCG meer te hebben, dat blijkt dus uit jou verhaal in werkeljkheid heel anders ! je leest er hier veel over ; na vier weken was het bij mij weg, 2 drie dagen weer op 0. ! ik kan dus ook geen zinnig antwoord geven op sommige vragen over HCG van de meiden op dit Forum. voorlopig maar ff naast me neer leggen en doorgaan met de dagelijkse dingen ! Gr Ing
Jullie testen het in het bloed, maar hoe zit dat met urine? Als je een negatieve zwangerschapstest hebt is dan al het HCG uit je lichaam, of is dat te kort door de bocht? Mummy
Robing, mijn HCG was niet verdwenen, omdat de eerste curr. mislukt was en er weefsel achtergebleven is. Hierdoor is dat gaan groeien en dat maakt dus weer HCG aan. Gister nog even een zw.test gedaan en die was nog maar heeeeeeeeeeeel licht, dus nu ga ik er vanuit dat alles weg is (dat kan ook bijna niet anders, omdat ze met een camera alles bekeken hebben). Mussy, een neg.test is idd dat je geen HCG meer hebt.
Een negatieve test betekent NIET per se dat er geen hcg meer is, maar dat het hcg lager is dan 25. De gevoeligste zwangerschapstesten geven namelijk pas positief aan als het hcg hoger is dan 25. Je kunt WEL zwanger raken als er nog hcg in je bloed zit. Ik dacht zelf ook van niet, meer ben direct na mijn curettage in april 2006 zwanger geraakt. Vlak voor de eisprong is mijn hcg nog geprikt en toen was het nog 48. Twee weken later was het opeens weer veel hoger, en bij de echo bleek ik zwanger te zijn. En ik ben nu 20 weken.
Ik heb vorige week donderdagnacht een MK gehad 9dus dat het vruchtje/kindje eruit is gekomen. Het kindje was 8,5 week oud en is ongeveer 3 weken erna eruit gekomen. Ik heb veel pijn gehad, echt weeen (op gegeven moment echt om de 3a 5 minuten en duurde echt 1 minuut. Ook over moeten geven omdat ik zo beroerd werd van de pijn. mar gelukkig is het er nu wel uit.. Ik heb gisteren een test gedaan, die gaf nog maar een heel licht vaag streepje aan gelukkig. Dus wil volgende week weer proberen hopen dat ie dan helemaal nega is. En ja, idd: normala gesproken is het ontzettend spannend om te kijken of er twee streepjes komen.... Nu is het hopen op maar 1 streepje.. Liefs Sylvia