Thx bibi, tja ik hoop ook dat we niet weer zo lang moeten wachten, maar ja waarom heeft de 1e keer de natuur zijn tijd genomen? Geen idee. Lijkt me ook heel eng om weer zwanger te zijn want ik wil echt niet nog een keer voor dit dilemma komen te staan. Weet je dat ik echt niet kan uitstaan dat sommige mensen roken en drinkend binnen no-time zwanger zijn terwijl anderen zo lang moeten wachten en bewust gezond leven daarvoor? AAARGH
dan kunnen jij en ik elkaar een hand geven! ik vind dat ook echt zoooo oneerlijk! in mijn omgeving ook mensen roken drinken gebruiken drugs en allemaal maar 1 keer kijken en hopaaaaa zwanger! en wij roken niet (ben speciaal de dag dat ik stopte met de pil ook gestopt met roken!!! dat is 20februari alweer precies een jaar geleden) ... verder rookt en drinkt mijn man niet. wij eten beide 3 stuks fruit per dag en iedere dag groente! letten op E-nummers, eten geregeld koolhydraat arm, dus leven echt heel gezond en toch is het ons niet gegund! Hoe komt het eingelijk dat ze bij jouw na 16 weken er al achter waren gekomen? normaal weten ze dat bij 20weken toch pas? En was het niets genetisch maar ''stomme pech'' ? wat heb je een prachtige avatar,... meid echt kippenvel, wat jij hebt moeten mee maken. lijkt me echt het meest verschrikkelijke op aarde zon keuze maken, en vooral na 20maanden lange lijdensweg! ik gun je het beste! en hopelijk heel gauw!
@bibi het was bij de termijnecho (13 weken) al heel duidelijk te zien. Dan zie je je je kindje op de monitor, goed gegroeid yeaah kijk zegt echoscopiste hij neemt een slokje vruchtwater (en nog een en nog een) He nu heeft hij de hik, maar... Ik wordt er nog ziek van als ik daar aan denk. Die maar...ik moet jullie iets niets leuks vertellen. Soms zien ze het pas later maar dit was een grote omphalocele en dus al snel goed te zien. Vervolgens konden we snel terecht in het AMC, maar dan moet je op de uitslag van de vlokkentest wachten en vervolgens nog gewacht op een gesprek met een kinderarts, maar toen stond het besluit eigenlijk al vast (maar konden we ons nog bedenken) Mijn vriend drinkt wel wat in het weekend, al ik zou graag zien dat hij niks drinkt. Nou mocht ik er van de gyn geen ruzie over maken en het is helemaal niet bewezen dat bijv 2 biertjes slecht is, maar een piek belasting wel. Ik gun jou ook het beste, ons allemaal overigens!
poefffff wat enorm erg bouwjaar! wel bizar dat ze het toch al zo snel met 13 weken konden zien! dat is wel erg snel! en ik kan me voorstellen dat dat voor altijd in je geheugen opgeslagen is dat moment, die maar.... alles! meid wat een heftig verhaal ! ik wordt er helemaal depri van! en wat een mooi beebje (ik zag je foto op je profiel!) prachtig kindje! hopelijk krijgt jullie kleine man gauw een gezond brusje! xx
Om op je titel terug te komen, ik vind het niet 'al' hoor.. Volkomen logisch.. Heel veel succes en sterkte
Bouwjaar wat verschrikkelijk zeg Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je snel zwanger mag zijn van een gezond kindje... Ik heb weer iets nieuws gevonden wat zou helpen bij vruchtbaarheid... Ik ben gek genoeg om het te proberen maar tot nu toe krijg ik mijn mannetje nog niet zo ver Dit: Yoga to cure infertility - YouTube
Bouwjaar heb even de betekenis van omphalocele opgezocht, maar het is niet niks wat je voor je kiezen hebt gekregen... Sowieso een kindje verliezen en die keuze moeten maken, maar ook de aandoening van je kindje... Mammietammie, als het helpt
@mammatammie hahaha leuk meid! heb ook lang yoga gedaan maar helaas niet zwanger door geraakt helaas! maar sowieso goed voor lichaam en geest! dus proberen kan altijd zou ik zeggen
Hier ook al 18 maanden bezig en nog niks. Toen ik 19 jr was en netjes aan de pil zat voor 5 jaar, raakte ik zwanger.. Inmiddels is mijn zoon bijna 12 jaar oud. Dat is ook het frustrerende wat ik heb, Toen werd ik zwanger door de pil heen en nu ben ik alle moeite aan het doen die je maar kan bedenken en ben nog niet zwanger. En idd de meeste zeggen, maak je niet druk het komt wel goed maar das makkelijker gezegd dan gedaan. Succes!!
Hier 18 maanden onderweg. Eerst 7 gewone cycli gehad en toen niets. Een half jaar neit ongesteld geworden en toen wkam de diagnose pcos. Inmiddels worden we goed geholpen en tellen we weer mee. Nu in de 5e ronde sinds ik weer een cyclus heb. Vorig jaar werd ik deze ronde zwanger (vmk). MIjn eisprong was nu zelfs op dezelfde datum! Ik hoop dus dat die datum magisch is ofzo Kop op! En hoe stom het ook klinkt, het leven heeft veel te bieden, geniet van alle andere dingen die het leven geeft. Dat is niet altijd makkelijke, maar het helpt, echt! Zo doe ik het ook. Benadrukken wat ik wel heb, voor mezelf. succes!