Hallo Meiden, Het is een 4 maanden geleden dat ik bevallen ben van mijn zoontje. Tijdens de bevalling heb ik een beenprik gehad om de scherpe kantjes van de bevalling minder te voelen. Maar na de bevalling voel ik die plek nog steeds. Het voelt nog steeds als een soort blauwe plek, maar dan Zonder blauwe plek. Hebben jullie dat ook nog zo lang last van gehad?
Ja ik ook. Heb nu (16 maanden later) nog steeds een dof gevoel op die plek. Het voelt nog steeds een beetje als een blauwe plek. Ben benieuwd of het ooit nog weg gaat, het is bij mij al zo lang geleden... Het schijnt iets met een zenuw die ze geraakt hebben te maken te hebben.
Een zenuw? Ben je er mee naar de huisarts geweest? Vind het zwaar irritant , maar zal vast niks aan gedaan kunnen worden.
dan hebben ze niet goed geprikt want hier was het meteen weg de volgende dag al.....zou het aan je gyn vragen eigenlijk die heeft er misschien meer weet van.
Ja het is idd een heel vervelend gevoel, en komt doordat ze verkeerd geprikt hebben. Er is niets aan te doen nee. Ik ben ermee naar de huisarts geweest en heb het ook tijdens mijn tweede bevalling in november nog nagevraagd.
Is niet zozeer verkeerd prikken hoor...is gewoon iets wat kan gebeuren. Kunnen nog steeds niet door je heen kijken om te zien waar de zenuwen lopen