menstruatie laat op zich wachten maar tests zijn negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jufjes, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufjes

jufjes Lid

4 okt 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Sinds 16 augustus ben ik na 4 jaar gestopt met de pil. 30 augustus voelde ik mijn eisprong ( deze voelde ik ook altijd voordat ik de pil slikte) en 16 dagen later, op15 september, werd ik ongesteld.
    26 september voelde ik weer mijn eisprong (maar dan links) en op 1 en 2 oktober had ik een zelfde soort pijn in mijn onderbuik(linkerkant), dit had ik nog nooit eerder zo gehad een paar dagen na de eisprong.
    14 oktober had ik een paar keer in de avond krampen/pijnscheuten in mijn baarmoeder.
    Tot op heden nog niet ongesteld, maar de zwangerschapstesten zijn negatief (op 14 en 17 oktober getest). Wat kan er nu aan de hand zijn?

2. Femke86

Femke86 Bekend lid

15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het klinkt als mijn ervaring, ik bleek toen zwanger en testte een week later pas positief.
    Ik hoop het voor je!

3. jufjes

jufjes Lid

4 okt 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat er nog iemand is met een zelfde ervaring. Vind het superspannend en kan niet wachten tot er iets gebeurt (ofwel zwanger of toch ongesteld). Het is nu elke dag spannend of ik toch ongesteld ga worden of niet..

4. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Je kunt ook nog aan het ontpillen zijn.

5. doppertje

doppertje Lid

22 nov 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    zelfde hier , maandag ff de dokter bellen hier 13 dagen overtijd en negatieve testen:S

6. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Je kunt de rijping van je eisprong gevoeld hebben. Dut betekend niet dat je eitje daadwerkelijk springt..

7. jufjes

jufjes Lid

4 okt 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er is 1 ding wat ik zeker weet. En dat is mijn eisprong. Dat is tientallen keren hetzelfde gevoel geweest, dus ik kan niet geloven dat het dan ineens alleen de rijping is. Het is echt een kenmerkend gevoel links of rechts wat buiten de pil elke maand voorkomt.

8. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    +1 :)

Deel Deze Pagina