Het is alweer even geleden dat ik hier gepost heb, ondertussen zijn mijn vriend en ik getrouwd (nu mijn man dus) en direct na de huwelijksreis gestopt met de pil. We hebben al flink geklust en op de 1 of andere manier voel ik me wel anders.... af en toe vlagen van misselijkheid maar vooral een hele harde onderbuik met af en toe steken... Dus ik heb goede hoop dat het wellicht al snel gelukt is. We gaan ervan uit van niet maar wie weet
Iemand trouwens ervaring met 123thuistesten? Ik heb die al een poosje liggen en aangezien ik nu op dag 23 van mn cyclus zit en dus volgende week kan testen ben k benieuwd of t nou echt nog uitmaakt welke test je hebt?
Volgensmij slaan alle testen wel uit als je over tijd bent, als je vroeg gaat testen zou ik een gevoelige test doen zoals die van de kruitvat (2v5) of de nieuwe predictor early. Duim voor je dat het raak is!
Ja het zou leuk zijn als het gelijk raak zou zijn, kan ondertussen echt niet wachten om te kunnen testen dus misschien dat ik van de week al zo'n extra gevoelige test haal! Vanaf hoeveel dagen voor je nod kun je dan testen?
Sommige 5 dagen van te voren al. Spannend zeg! Ik hoop het ook voor je.. Het kan wel. Ik ben met de pil gestopt en die maand ook zwanger geraakt..