na/bijwerkingen na mislukte poging

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mari, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    wij hebben een cryo poging gehad en na 2 weken was de test negatief, na het stoppen met de medicatie heb ik een week lang gebloed en de volgende dag een klein propje met vliesje verloren. nu na de bloeding ben ik steeds misselijk.

dus ik vroeg me af of er meiden zijn die na hun mislukte poging last hebben gehad van bijwerkingen? nog van de medicatie?
    ik heb dit nog niet eerder gehad.

2. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    niemand?

3. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    hmmm....niemand er last van gehad?
    dan zal er wel iets mis zijn met mij

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik heb nooit ICSI/IVF gehad, maar wel iui met puregon/pregnyl en utro en ik weet eigenlijk niet zeker of ik echt "bijwerkingen" had zoals je het noemt. Het begin van mn cyclussen na een cyclus met medicijnen was meestel wel iets anders ja, als ik er nu zo op terugkijk. Vaak had ik meer hoofdpijn (vooral na de utro) of bloedde ik iets meer dan normaal, maar meer eigenlijk niet. Ik zou zeker niet te snel denken dat er wat mis met je is, want ieder lijf reageert nu eenmaal anders op die hormonen en dat kan zelfs per cyclus verschillen. Je kunt het voor de zekerheid even bij je gyn aankaarten, maar ik zou me niet teveel zorgen maken.

Jammer dat de cryo mislukt is trouwens :(. Heel veel succes met de volgende poging!!

5. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    heel erg bedankt voor je reactie!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hey meis,

Zo erg dat het niet gelukt is:(
    Ik heb geen last van nawerkingen door de hormonen ( pregnyl en utro) maar merk wel dat ik emotioneel veel bijwerkingen ervan heb na het mislukken 2 keer.
    Ik las ook nog dat het zh de afspraak had afgezegd schandalig zeg!!!
    pfff dikke knuffel

Deel Deze Pagina