hallo meiden! ik wil even mijn gevoelens kwijt. zoals jullie kunnen zien nog 1 dag dan kan ik testen. ik ben toch niet zwanger want heb geen ei sprong, maar toch zie je dan de banner en denk je nou missschien toch wel. het kan helemaal niet. ben steeds heen geweest naar het ziekenhuis om te kijken of ik een ei heb maar heb ik niet gehad. dus kan ook niet zwanger geraakt zijn. maar heb al dagen last van een opgeblazen gevoel en ongi krampjes en dan denk ja daar zijn ze maar dan blijkt het toch weer niet zo te zijn. dus gewoon verstand maar op nul en afwachten, maar dat blijkt toch er moeilijk te wezen liefs
Heey meis, Ik wil je wel zeggen dat ik voor je hoop dat er misschien een kans is. Maar ik weet het ook niet zo goed. Misschien heeeel toevallig. Ik weet hoe het is, het is graag willen en maar wachten en wachten en wachten. Je word er soms helemaal tuureluurs van. Maaaar, ik heb wel geleerd moed te houden en positief te blijven denken. We kunnen allemaal een potje depressief gaan doen zoals ik heb gedaan, en me mee laten slepen in mijn verdriet. Maar ik weet nu wel dat ik daar geen stap verder mee kom. We moeten positief blijven, allemaal! Alleen dat maakt de kans op zwangerschap groter. Hoe meer we ons kut gaan voelen, hoe moeilijker we het voor ons zelf maken. Ik weet niet of je aan mijn woorden wat hebt? Oooit, ooit hebben ook wij "niet zwangeren" een klein hummeltje thuis om voor te zorgen. Maar het duurt gewoon wat langer kop op! Go for it!
Ik wil er nog graag bij zeggen dat ik jou gevoel heel goed begrijp annelies. Ik heb me erg naar gevoelt toen ik gister ontdekte dat ik een miskraam kreeg. Heb me de hele dag K*t gevoeld, echt waar. Maar nu besef ik gewoon dat ik hier ontzettend veel van heb geleerd. We kunnen zo graag een baby willen. Wij willen het ook zo graag....... Het begon een beetje te overheersen in onze relatie. Ik blijf er altijd bij dat de basis goed moet zijn. Je moet je zelf gelukkig voelen om zwanger te raken. Straks hebben wij wel de verantwoordelijkheid, want als het onze tijd is worden wij ook moeder. Na de miskraam ben ik gaan beseffen dat ik ook nu gelukkig ben, een kindje zal ons leven verrijken en blij maken. Ook gelukkiger, maar ook zonder kindje moet je je beseffen wat je allemaal hebt. Ik heb alles wat mijn hartje begeerd maar ergens ben ik er misschien nog niet klaar voor. Ik ben begin het jaar bij een paragnost geweest die e meteen zei dat hij me zwanger zag lopen, en heel dik ! Ik blijf daarom positief, want ik weet dat mijn tijd komt. Probber het ook meissie.
Hoi meis, Wat een vreselijke tijd voor je, maar geef niet op! Een vriendin van mij had ook nooit een eisprong en ze heeft zelfs allemaal vruchtbaarheidsbehandelingen gehad. Dat was geen succes. Ze is toen gestopt met de behandelingen en kreeg een paar maanden daarna toch ineens een eisprong. Nu is haar tweede kindje alweer een paar maandjes oud, dus het kan wel! Ik duim dat het voor jou ook zo positief zal uitpakken, meid! Veel succes, Banjabes
zo wat een positieve verhalen allemaal! hier kan ik zeker iets mee. butterfly: wat ongelooflijk k*t voor je. denk je eindelijk dat je een kleine krijgt. en heb je dat, maar idd er komt een tijd dat het ook bij jou gaat lukken. en we moeten gewoon positief blijven. vandaag zit ik op dag 34. mijn langste dag is 35 dagen dus ik blijf nog even wachten tot ik op 40 dagen zit en dan ga ik pa testen. want heb nu zo vaak een negatieve test gezien. daar kan ik wel tuureluurs van worden. he meiden bedankt voor jullie steuntjes in de rug. dat helpt toch weer even. we gaan zo gewoon fris en fruitig naar mijn werk en dan denken we er ook niet zo aan haha he meiden bedankt he! heel veel liefs