Helaas zijn we vandaag erachter gekomen dat het hartje van ons kindje is gestopt met kloppen bij 7,5 week... Had de hele zwschap al een gevoel dat er iets niet goed zat maar duwde dit ver weg maar ik had het juist. Het kindje was 7,5 week dus is net pas gebeurt. Zoi vandaag 8 weken zijn....We zijn heel erg verdrietig maar ook ergens besefen we dat het gewoon niet goed zat en het niet voor niks is dat het hartje is gestopt. Ik hoop nu dat het vanzelf "afkomt" anders een cuterage...
heel veel sterkte gewenst Cindy! Ik hoop voor jou dat het vanzelf op gang komt en dat je de tijd neemt om dit weer een plekje geven. Dikke knuffel
cindy jeetje meis wat schrik ik hiervan ik wens je heel erg veel sterkte ook je man neem de tijd om het een plekje te geven nogmaals heel erg veel sterkte groetjes joyce
ik schrik hiervan... sterkte meis.. ben blij dat je zo denkt!! zo d8 ik ook idd... en je hebt gewoon (lullig genoeg) het gevoel net zoals mij gehaald!! heel veel sterkte meid!!
cindy heel veel sterkte meid Ik weet het is afschuwelijk om het nieuws te horen. Verwerk het goed! xxx
Dank je dames hoop alleen dat het nu snel gebeurd.....ik wil nu gelijk door hoe stom dat ook klinkt! Jeetje wat heb je toch een instinct als vrouw.....ik wist het gewoon!! De hele zwschap was anders dan bij mijn dochter maar dacht nog dat kan natuurlijk.... Zit heel erg te wtijfelen of ik volgende week nu die curetage moet doen? Hoop dat het al gebeurd is voor die tijd...
Hoi Cindy Hier hetzelfde verhaal, vanaf dat ik wist dat ik zwanger was wist ik ook direct dat dit niet goed zou gaan.... ik was ook niet echt super blij toen ik die 2de streep zag omdat ik toch al wist dat ik geen kindje zou gaan krijgen..... stom he! En idd hier ook een MK gekregen zondag...! Heel veel succes! Liefs