In tegenstelling tot de meeste hier ben ik een man. Ik kan het niet uitstaan dat mijn vriendin zoveel lijdt, dus wellicht kunnen jullie mij wat info geven! Vorige week heeft mijn vriendin 3 positieve testen gedaan. Helaas is ze zondag wakker geworden met een leeg gevoel gepaard met bruinbloedverlies. De dagen hierna kwam er rood bloed met stolsels. Echter bleven de testen positief. Gisteren hebben wij een echo gemaakt waarop niets te zien is, geen vruchtzakje en zelfs geen baarmoederslijmvlies. Echter zit er wel bloed in de buikholte. Wij gingen uit van een miskraam, maar de gynaecoloog geeft het een 50/50 kans dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Ik heb nog hele stille hoop op een prille zwangerschap, maar ik denk dat de kansen verkeken zijn. Ze is nu circa 4 weken zwanger. Heeft iemand hier ervaring mee? Alle info is welkom! ( wij gaan zelf uit van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap aangezien ze al eerder last van haar eierstok heeft gehad)
Hallo, Zie dat er nog niemand heeft gereageerd en wil je gewoon even sterkte wensen. Ik vind het erg lief van je dat ke dit bericht voor je vriendin plaatst. Het zal indd beide kanten nog op kunnen en je kunt alleen maar afwachten. Sterkte!!!
Wat een vervelende situatie... Ik heb geen ervaring met buitenbaarmoederlijke zwangerschap wel met miskramen Dat de testen nog positief zijn is niet vreemd omdat ik beide keren tot drie weken na miskramen ook nog positief teste Heeft ze niet bloed moeten prikken want dan kan er snel gekeken worden of hgc daalt... sterkte beide
Hier helaas wel ervaring met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Op 30-01-2012 teste ik positief, op 07-02-2012 begon ik wat bloed te verliezen maar mijn testen eerder wel donkerder. Ik werd doorverwezen naar het ziekenhuis om een echo te maken. Daar zagen ze wel verdikt baarmoederslijmvlies maar verder niets. Bloed werd ook afgenomen, en moest om de 2 dagen terug komen voor bloedprikken en echo. Tot 17-02 werd ik gecontroleerd maar pas die dag vonden ze het vruchtje in mijn eileider. Als ze rond de 4 weken zwanger is (gerekend eerste dag laatste menstruatie) is het onwaarschijnlijk dat het bloed wat ze zien in de buikholte al van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. De eileider zal nog niet direct barsten, dat gebeurd pas als het verder is. Hopelijk is dit een geruststelling, althans zo ver als dat kan. Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is zeer ingrijpend, ik hoop voor jullie dat het gewoon goed zit. Mocht je vragen hebben kan je me altijd een privé bericht sturen. Sterkte.
Bedankt voor jullie reacties! Momenteel is het idd afwachten..mijn vriendin is slechts 21 en ik 25. Helaas komt dit moment vlak voor de bruiloft ook nog. Mijn vriendin heeft vorig jaar al klachten aan haar eierstokken gehad maar is een beetje van het kastje na de muur gestuurd. Het lijkt erop dat het natuurlijk word opgelost aangezien de testen qua duidelijkheid zijn afgenomen. Toch ben ik erg bang voor herhaling de volgende keer aangezien het probleem niet daadwerkelijk is verholpen in mijn beleving! Ik kan het niet aan haar nog meer te zien lijden! Morgen om 14.00 uur krijgen wij resultaat van de hcg waardes